Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Noen av dere her inne som er blitt gravid før dere fikk igjen mensen etter ma?? i dag er det 5 uker og 3 dager siden jeg hadde utskraping, ikke fått noe mens enda, og siden jeg skal på fest i helgen så tok jeg bare en test for å se. Den var super positiv med en gang. Tenkte først at det kanskje kunne henge igjen siden sist enda. men da burde den vel ikke blitt så positiv. ???? fikk jo beskjed at etter 3 uker så skulle du få en neg test også. men har ikke fått testet før nå, så vet ikke om jeg først har hatt en neg. Så hva tror dere?? kan jeg være gravid eller??
justme1 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde positiv test i litt over 4 uker etter MA. Er veldig forskjellig hvor lang tid det tar før kroppen går tilbake til det normale, men noe særlig utover 4 uker er uvanlig. Jeg ville løpt og kjøpt en ny test. Tipper du er gravid igjen. Krysser fingrene!!! Lykke til!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 var testen din sterk positiv etter 4 uker da, eller bare svak??
1 høne i haneflokken-født Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 tipper nok du er gravid, men jeg ville tatt en test en ettermiddag da hcg er laverst, får du positiv test da er du nok 100 % gravid lykke til
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 tok den kl 17 i går, så rimelig utvannet urin vil jeg tro. alikevel ble den jo positiv før jeg var ferdig å ta den nesten. Håper så at jeg er det:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 hei! jeg ble gravid rett etter sa jeg. merket det fordi jeg testet med jevne mellomrom for å se når hcg var ute av kroppen. hadde svakt positive testerhelt til i slutten av des (mistet 5 des) men teste på ny i midten av januar og da var streken blitt sterkere. testet igjen tre dager senere, og da var testen blitt enda sterkere. ta en ny test om et par dager, er den sterkere er du jo helt klart gravid:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 ja, har tenkt til det. men er usikker på om den kan bli så mye sterkere jeg.?? hvor sterk kan den der fargen bli da. synes den var mer enn sterk nok, hehe:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 men hvis den er sterk nå, så er du jo helt sikkert gravid! hcg går jo mer og mer ut, så etter 5 uker hadde den jo uansett vært svak hvis det bare var hcg som hang igjen?! lykke til uansett, håper du er gravid da:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2009 tusen takk:) ja det håper jeg også har fått legetime tirsdag, blir spennende:)
Lotta2010x2012 Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 så spennende!! masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå