Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Kjenner det koker i hodet og verker i hele kroppen. Fader for en ufattelig irriterende plage hver eneste måned - knurr! Heldigvis er jeg for trøtt til å gidde å engasjere meg i trådene her inne, for ellers kunne det blitt stygt - he he.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Vil du bytte? Tar glatt litt pms foran dette her :-/ Neida, føler med deg, er skikkelig plaget selv til vanlig, er ikke noe gøy. Er ikke sånn klemme type, men god klem likevel! :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 He he, nei pms er bedre enn alternativet - det er trøsten ;-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Fyll sympati, hater helvetes UKENE ( ja, jeg er så heldig å ha jævelskapen i 2uker i slengen). Noen ganger skulle jeg ønske jeg var mann......
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Trøsteklem og lys i vinduskarmen til Spetakkel;-))))) Jeg har aldri vært plaget med det selv, men vært sammen med en. (trå varsomt over terskelen og masse sympati) Go'klem i hvert fall.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Hi hi, ja lysene setter jeg stor pris på ;-) Du kan jo tenke deg hvor anstrengende det er å holde masken og være blid og hyggelig i en ungdomsskoleklasse...
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Ai ai, kan du ikke ta en kopp kaffe så det blir litt futt ideg da, Spetakkel med pms som får herje fritt her inne hadde vært underholdningen jeg trengte i kveld egentlig...
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg tenker det nok er en utfordring, ja. Og at de sikkert ikke hadde vært like sympatiske om du hadde proklamert din tilstand. Håper mannen er lett på sokkelesten da;-))
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 He he, ja han får slippe unna i dag siden han har bursdag, men generelt får jo han all innestengt frustrasjon midt i fleisen når ungene er i seng ;-) Hyggelig jeg, skjønner du ;-)
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Knis. Hvor passende at det var hans fødelsesdag. Gratulerer med gemalen. Godt du kan unnvære Denne dagen- og stenge inne enda mer frustrasjon. Glad jeg ikke er ham.. da. Skratt.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 He he, ja han bør være klar over at det blir dobbel dose i morgen ;-)
Mille** Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Velkommen i klubben! ;o/ Har ikke begynt med verkinga enda, men kokinga kjenner jeg, har telt til ti noen ganger i dag. Mannen i huset får gjennomgå her også, hjelper lite når han begynner å synge "sunshine, you are my sunshine, trallalalala......." fres! God "bedring!"
OsloMor Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Det kommer med alderen det, kan aldri huske jeg var slik før i tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå