Gå til innhold

barnerom

Venter09<3med ny spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt var/er dere da dere begynner å ordne på barnerommet?

vet jeg ikke er langt på vei men lyst til å begynne snart.. =) hehe..

selv om jeg er 12+4...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er straks i uke 17 og har så smått begynt:)

Syntes det er koselig=)

Skrevet

dt jeg syntes oxo... har kjøpt litt små ting men ikke mye, men trur mars mnd blirdet mye handling til barnerom. handlet litt klær og slikt men ikke mye.. gleder meg til det blir ett fint lite barnerom...

Skrevet

Førstemann fikk ikke eget rom før han var 11 mnd, både pga plass, men også fordi jeg syntes det var så koselig å ha han inne hos meg. Jeg kommer til å ha babyen inne hos meg denne gang og, så får jeg se om jeg får et barn som kanskje kan flytte inn hos storebror etter hvert. Så jeg har ikke tenkt på barnerom til den nye en gang enda...

Skrevet

Her klør det også i fingrene etter å begynne på rommet til den lille i magen.. Lå faktisk lenge i går kveld og planla i hodet hvordan jeg vil ha det der inne.. Så her kommer nok barnerommet til å stå ferdig ganske tidlig tror jeg =)

Er jo artig å ha god tid til å være på jakt etter møbler og div ting vi trenger .Syntes det er endel av morroa i hele denne prossesen jeg.

Skrevet

Ja,det er jo super koselig=)Holder på å skru sammen skap vi skal ha der nå....henge inn alle de søte klærne. Sengen er allerede på plass med himmel,dyne og bamser=)

Skal ha minsten inne hos oss de første mnd vi også hart kjøpt vugge til vårt rom. Men vil likevel ha eget rom til seng,leker og klær og sånn.....

Leter febrilsk etter gardiner i engelsk blonde hvite noen som har sett?

Skrevet

med min første malte jeg rommet og satte opp seng osv når jeg var 8 mnd på vei.

Nå er jeg bare 27 uker og har ikke gjort annet en å bestille ny hard bag til vogna da den gamle ikke passet i den nyeste vogna fra siste mann. =)

Har gutt og venter jente denne gangen, men planlegger å bruke så mye av klærna som jeg kan, regner også med å få mye.

Handle trangen har ikke meldt seg enda=)

Skrevet

Kjenner jeg har lyst til å begynne å handle inn litt klær o.l.

Men tenker å vente litt til. Er 17+1 uker på vei nå, og i neste uke får vi vite om det er en gutt eller jente. Så da kommer vi nok til å starte litt innkjøp og styring! Gleder meg!

Skrevet

Vi flytter fra studentleiligheten vår og over i nyinnkjøpt rekkehus i mai (herregud, nå blir vi både foreldre og huseiere, litt av en overgang!), så er liksom ikke noen vits i å begynne å ordne saker og ting før det, siden det må med på flyttelasset likevel. Har foreløpig termin 4. sept, så tenker det blir koselig å bruke sommeren på å gjøre i stand til babyen.

Har så lyst til å male masse i det nye huset, men er veldig usikker på hva som er lurt i forhold til gasser og slikt. Prøver å lete litt rundt på nett, men synes folk sier så mye forskjelllig. Vi har jo den nye malingen, sens, som skal være så sunn. Noen som har erfaring med oppussing/maling og graviditet?

Skrevet

Jeg er 24uker på vei og har ikke gjort noe klart, utenom oppe i hode mitt :D

Skrevet

Jeg lurer på en ting til, som nybakt huseier som plutselig får mye mer plass enn før.. hvordan bor dere, folkens? blokkleilighet, rekkehus, enebolig? i byen eller på landet?

Skrevet

vi har nettopp flyttet inn i en blokkleilighet, trives veldig med det...

trur det bli begynt på barnerom innen mars mnd jeg nå.. gleder meg sånn...

Skrevet

Bor i Oslo (vest) på 50 kvm. Kan bli intressant, men i starten går det nog fint. Har hund också, så lite trångt blir det nog. Ska riva de inbygda garderoberna på sovrummet i sommar och installera nya garderober i gången, längs med hela väggen. Då får vi extra plats på sovrummet. En möjlighet är ju att eftervart sätta upp en lättvägg i stuen, men 50 kvm är 50 kvm... :)

Fler som bor så trångt att eget barnerum är en utopi än så länge?

Skrevet

Vi bor i leilighet på 80 kvm i Oslo:)Men bor ikke i sentrum da.

Vi er snart ferdig med barnerommet vi=)Selv om jeg bare er i 17 uke=)Mangler bare litt små ting som teppe,hylle,bilder,knagger,kurver og div=)Hengte opp gardinene i går og det ble så koselig:)Gleder meg til småtten kommer:D

Skrevet

skal kjøpe maling og få pappa til å male den eneveggen nå snart.. er turkist og vil ha ett helt hvit rom. blir mere stil over seg.. så kommer detfarger på puter og div ting om det er jente eller gutt som kommer.. gleder meg sånn....

Skrevet

Samme som oss det..vi har også helt lyst rom også pynter vi heller med detaljer:)

Skrevet

jeg syntes det passer bedre i leiligheten her jeg da.

seff er det fint med 1 vegg av en taper eller noe da. men skal male med en maling som ungen kan tegne på seinere og bare vaske etter det er tegnet der, går lett av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...