Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 hva hadde dere først brukt pengene til? Og ville dere ha brukt litt på "dritt"...hehe;o) I så fall...hva da? Jeg hadde først betalt GJELD!!! Så sørget for barnas fremtid økonomisk:o) Gitt litt til foreldre, søsken og nære venner. Men alt kommer jo an på hvor mye man vinner.... Vinner man 2,6 mil går jo alt til gjeld, hus og bil, men store summer ja da hadde mange rundt meg blitt glade også)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Kvittet meg med gjeld. Hadde jeg hatt mye til overs, hadde jeg nok spart mye også. Har levd fra hånd til munn i mange år, så jeg er redd for å bruke penger.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 hadde jeg blitt ekstremt overraska siden jeg ikke har tippet på viking lotto bare vanlig.... hehe Men om jeg hadde tippet og vunnet stort hadde først gjeld blitt betalt, så satt penger til side til hver av barna på sperret konto til de var 18. (spiller vel ingen rolle siden overformynderiet hadde gått inn så kontoen ville jo blitt "sperret" alikevel. Deretter hadde jeg sett på å invistere resten i et hus for oss og forhåpningsvis hatt litt igjen til pensjonsparing til meg og litt ekstra å leve på framover. :-)
TurboMaria Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Kjøpt hus eller leilighet Dratt til Vegas og gifta meg og gambla litt satt av penger til å betale gjeld en solid shoppingrunde ny bil til gubben
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Kvittet meg med gjeld, byttet ut leilighet med enebolig. kjøpt meg bæresjalet og stellevesken jeg ønsker meg å så ville det vel ha blitt en ferie
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Hvis jeg hadde vunnet masse hadde jeg kvittet meg med gjeld, kjøpt nye biler, spart, delt med familie, tatt en lang ferie til Usa/Canada og et eller annet varmt paradis, og kjøpt meg pupper.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Også ville jeg kjøpt en firemannsbolig for utleie i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Det kommer an på hvor mye jeg hadde vunnet... først hadde gjelden til sambo blitt borte så billånet huslånet en liten romantisk ferie for meg og sambo hyra snekkere ol til å fikse ferdig huset både innvendig og utvendig satt vekk litt penger til ungene familie ferie langt vekk til sommeren bryllup Dette er vel det vi hadde gjort hvis det hadde vært MASSE penger, listen av prioriteringer hadde blitt endret med summen...
Tweak Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Vi har ikke så himla mye gjeld, så det jeg hadde gjort er å betale noen for å komme og gjøre ferdig oppussingen av huset. Vi har nemlig mista piffen... :-( Sånn er det å ta total rehabilitering samtidig som en skal bo der! Så jeg hadde gladelig betalt penger for å komme over kneika...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 -Betalt ned gjeld -Bygd et romslig hus -Kjøpt bare nytt og flott babyutstyr -Kjøpt ny bil -Kjøpt nye møbler (til det nye huset) :-) Det må da være min tur til å vinne snart vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå