Gå til innhold

Hvorfor er magen vond? Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 7 uke. Magen er vond. Mensmurringer? Tja, men det er ganske konstant. Andre so har det? Ikke så vondt at jeg vil skrike (men så er jeg vant til sterke messmerter også...), men konstant ømt, stikkinger, vondt...Har hatt det i ca 1 uke nå. Legen har sjekket eggstokker og livmor (for 1 uke siden) og det virket bra. Skal til legen igjen i morgen. Er så bekymret for at noe er galt. Plutselig er gravidsymptomene borte også, ømme pupper og trøtthet - borte (i går og i dag). Bekymrer meg ihjel... Hva om noe er galt... Finner man ut om fosteret fremdeles er i live ved hjelp av å sjekke HCG hos legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg har også nesten konstant mensmurring. hatt det nesten hele tiden er i min 10 uke nå. Hadde veldig ømme puppe i negynnelsen, men dette har også gitt seg. Men har hatt mye kvalme, så har trøstet meg med det, og ingen blødning. Ville tror det ville kommet en blødning, om det ikke var i live lenger??!! Men nå er kvalmen på vei bort, men tror ikke vi skal bekymre oss. Hatt noen venninder som ikke merket noe på 9 mnd, nesten litt urettferdig, he he

Lykke til da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...