Gå til innhold

Husker dere Laika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke det den jenta fra verdensrommet het?

Barne tv da jeg var lita. Var et spørsmål på super nå om første dyr i verdensrommet,og nå bare MÅ jeg vite om ikke den jenta het det samme !?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror hun het Maijka. Men det var nesten da:-)

Jeg var dritredd for det barne-tv jeg da:-DD

Skrevet

Da bomma jeg ikke så galt da.hehe.

Jeg digga ho,og husker jeg leika at jeg var henne =))

Skrevet

Het ikke den første hunden i verdensrommet Laika da?

Hun jenta dere snakker om klarer ikke jeg å huske...........men så er jo dere myyyye yngre enn meg. Jeg så sikkert bare på halvsju jeg da;-DD

Skrevet

Jo hunden het Laika og jenta het Maijka:-)

Men si meg, du er ikke så gammel at du fikk med deg første dyr i verdensrommet da vet du:-DD

Skrevet

Eh...........vel.........nei:-) Hun ble nok skutt opp "noen" år før jeg ble født. Uansett, historien om den stakkars hunden husker jeg. Var jo ikke akkurat noen god tur for henne.......Og som den dr.dyregod jeg alltid har vært så sitter det spikret i minnet.

Stakkars Laika!

Skrevet

Ja hva har ikke dyra måtte gå gjennom for forskningen?

Stakkars Laika, men ikke stakkars Maijka...... hun var skikkelig skummel og så gikk hun ikke, hun fløt likom bortover bakken.....grøss.

Sjekka under sengen hver gang det hadde vært på barne-tv.

Ps. jeg vet at du ikke er sååååååå gammel altså:-))

Skrevet

JEG derimot er så gammal at jeg husker oppskytige av Apollo, og at det var Apollo-is å få kjøpt i kioske på Oppsal. Det var litt skummelt å gå dit og kjøpe is alee, me jeg kue ses hele de 100 m lage veie ed - det var god utsikt fra veradae... c",)

Husker at det hag hippier rudt de kioske, det var kaskje det skumleste!

Skrevet

Maijka derimot er helt ukjet for meg,aldri hørt om. Så sikkert på Halvsju jeg også ;-)

Skrevet

=)

Var spørsmål om Laika på nrk super,og da satte det eneste lystpunktet i toppen å kværne.Men senil som jeg er,det var Maijka ja...

Men,hun gikk før halv 7 =D mener jeg å huske.Men så er husken min .....jaja,ikke redd henne jeg.Men gi meg pompel og pilt...DA hyla jeg da =)

Skrevet

Hehe husker også Maijka, men tror jeg syntes hun var litt småskummel, og det var iallefall pompel og pilt, og den derre babyen i pompel og pilt som lå og hylte: mat mere mat:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...