Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"HI gir et inntrykk av at hun digger legge ut hva rart andre gjør på for å se om mange er enige med henne om at dette ikke er "normalt". Hente ungene på skolen for så å gå bak noen andre unger og mammaen for så å le av henne.... ikke empatisk på en flekk!"

Når i helvette har jeg gjort det? Nå får du jammen skjerpe deg og ikke være så selvhøytidelig at du driter deg ut. At du ikke eier ironi er ditt problem, men gi fan i å beskylde meg for å ikke være empatisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt seriøst så synes jeg at innlegget ditt var smakløst. Som sagt var det det inntrykket jeg satt igjen med.... Hvor var ironien i innlegget ditt? Siden det er det jeg tydeligvis ikke forstår???

Skrevet

Ble bare litt inspirert av det elikegrind-innlegget...... Men drit i det da.

I morgen skal jeg hente dattera mi på skola med barnevogn bare for å sympatisere med den der sprøe dama og for å vise resten av verden at det er helt normalt og ingenting å le av. Vi er faktisk flere i samme båt.

Jepp! Det skal jeg gjøre!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Seriøst Piri, noen ganger lurer jeg virkelig.

Skrevet

Nei, det var det ikke :)

Skrevet

"Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier én ting, men mener noe annet, ofte det motsatte."

"Sarkasme er håning, gjøn av eller latterliggjøring av en person, situasjon eller ting."

... Og min post faller desverre også inn under den samme kategorien - uten at det egentlig var intensjonen til å begynne med...

Skrevet

Harde kalde fakta. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor andre blander seg inn i denne tråden. det står da utrykkelig miapia i overskrifta og da gjelder den kun meg og henne. Herregud! ALDRI skal det gå an å få føre en seriøs diskusjon her inne uten at noen skal komme å rote det til!

Skrevet

hmmmm - må si at jeg forstod det andre innlegget ditt Piri at du lo for deg selv av det som skjedde med den mora og ungen, og at Miapia der kanskje tok det litt vel seriøst

Men

synes dette innlegget er upassende - her angriper du også henne slik som du mener at hun angrep deg i det andre.

Like greit å la det ligge kanskje? Og du vet også etter å ha vært her inne før at du ikke bare kommer til å få positive tilbakemeldinger og alle kommer til å være enige med deg.

Skrevet

Kanskje du skulle skrive PM da istedenfor å legge ut en offentlig debatt? Forøvrig kommenterte jeg ikke noe av det du skreiv i hovedinnleget ditt, men en senere kommentar.

Oppvasken får du ta på bakrommet om du vil ha den i fred...(eller ville du ha støtteerklæringer?)

Skrevet

Nå skrev jeg dette til miapia i et eget innlegg istedet for å ta det opp i den andre tråden. Det får da være langt nok inn på bakrommet.

Skrevet

Skulle til å skrive det samme som deg Helene. Umoden oppførsel på deg Pire.

Skrevet

På hvilken måte da? Jeg laget en ny tråd for å forsvare meg mot hennes beskyldninger. Hva er umodent med det?

Skrevet

Det var ikke at du laget en egen trå jeg tenkte på men at du i utgangspunktet legger ut en mobbe tråd. Hva vet du om grunnen for å kjøre med barnevogn. Ganske unødvendig å starte en tråd om det med mindre du har veldig lite å drive med. Ser på meg selv somen dame/jente med god sans for humor. Kan le av mye sprøtt på Tv satirer men å henge ut privat personer blir noe annet;-)

Skrevet

Det var ikke ment som noe mobbetråd. Jeg skrev den da jeg leste den leikegrind-tråden. OG jeg har også presisert at jeg kjente dama og ungen og veit at det var helt unødvendig med den vogna. Men bevares, for min del må hun trille ungen rundt til den blir 20. Men det er jo unektelig litt rart å trille rundt på en frisk 6-åring. Jeg har ikke sagt noe som gjør slik at noen kan kjenne igjen denne dama.

Det var ikke ment som mobbing.

Skrevet

Ok;-) Vi kan vell alle bli litt ivrig i tjenetsen av og til;-)

Skrevet

Er vel den som først blir revet med....

men ærlig talt, i morgen SKAL jeg hente jenta mi på skola i barnevogn. Kommer til å bli vanvittig morro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...