Gå til innhold

Fy faen som jeg hater papirene til nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fyll ut det arket, også må du jo ha med fjorten til... også kanskje litt til...

Er nok ikke bare bare å bli aleneforeldre, når man i tillegg må få skrivekrampe...

Jeg må bare si fytti fasan og irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du det skulle foregått da? Skulle du bare ringt inn til NAV og sagt du trengte penger, for så å få dem uten videre? Eller er det kanskje en grei ting at de krver dokumentasjon? De skjemaene er jo enkle å fylle ut, de krever ikke at man er usedvamlig intelligent, og hvis du får skrivekrampe av det burde du kanskje skrive mer for hånd uansett? ;-)

Skrevet

Har du andre forslag til hvordan man skulle få beregnet hva man har rett til?

Skrevet

Hvordan da tenkte du på?

Jeg var innom NAV i dag og henta papirene mine... og hun dama fortalte meg alt hva jeg kunne få, og fra hvilken dato jeg fikk hva... Sånn fra nå og til permisjonen var over, og fra da til jeg begynte å studere og sånt...

Skrevet

Spørsmålet var:

Hvordan mener du at du skal få søknader om penger innvilget? Du vil jo ikke fylle ut skjemaer. Så hvordan skal folk få stønader fra NAV?

Skrevet

Verden er jo så moderne... Så hva med elektronikk? Da går det fortere å behandle også..

Skrevet

det blir nok elektronisk med tiden, ser bhg søknader og alt dette er blitt det nå, så er ikke lenge før nav også får den løsningen:) Blir bra da!

Skrevet

Skulle ønske vi kunne søke om alt over nettet. Er møkk lei av papirer de liksom aldri har fått, enda jeg har levert de i hånden til de. Papirer som plutselig forsvinner osv. Har desverre opplevd ofte at slike ting har skjedd, måttet sitte på tlf i evigheter som for ikke snakke om er dyrt!

Hadde alt foregått elektronisk så kunne vi bare sendt over papirene på nytt, dersom de liksom forsvant. Da hadde de ligget klare på sendte elementer.

Skrevet

Og dokumentasjonen din? Underskrevne attester og sånn?

Jeg skulle ønske folk sluttet å syte så innmari. Det er gratis penger. Nyt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...