Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Andre som begynne å bli leie av å venta?? Tok ein test i går kveld, og den blei heilt blank...æsj (IKM var ca lørdag/søndag kanskje..ca).. Men..visse symptomer som gjør at eg ikkje har gitt opp ennå. Ingen mens!! Spenn i tennene, blør i tannkjøttet når eg pusse tennene, stikkinger og ømt i magen og bobling! Kjennes ut som om eg har leamus i magen! Tappen e heilt utenom det vanlige. Høg, stram og merkelig myk overflate. Føle meg nesten halvsjuk..nesten..ikkje heilt heller men...slapp og uggen. Noen andre der ute, eller e det bare meg igjen nå elle?!??!!?
februar baby! Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Svarte akkurat på den andre tråden vår. tror vi er ganske like nå. jeg hadde ikm på søndag, ingen tr enda og romling i magen, stikkinger osv. Frustrerende, men samtidig spennende at tr ikke har dukket opp enda...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Hehehe!! Fant den ikkje igjen eg daaah!! Slite litt med konsentrasjonen for tia kan du sei..hehe.. Hadde testa du og ja!? Har legetime på fredag..så får ta ein test der..hvis eg ikkje e gravid så e det noe som e galt nedi der asså..for eg kjenne der e noe nedi magen på meg!!! Har så vanskeligheter for å legge fra meg tanken på at eg e gravid...samtidig som eg visste at testen eg tok i går kom te å bli negativ.. skjønne lite av megsjøl om dagane...
*Noisy* Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde IKM uke 6 og venter fortsatt! Veldig frustrerende... Føler det akkurat som deg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Hehe..godt eg ikkje e aleine!! Redd gubben ska tro eg e spik spenna gærn oppi alt dette her..hehehe....
*Noisy* Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Det tror jeg min tror om meg allerede... Men begynner seriøst å lure om det er noe galt snart. Har ikke vært hos legen ennå. Tenkte jeg skulle vente et par dager til, teste igjen, og så evt ringe.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Ja ikkje sant... Det begynne jo å bli noen dager på deg nå da.. :-| Har heldigvis legetime på fredag uansett..! Eg spotter jo ennå!! Det e 11 dager nå med spotting/småblødninger!! Ingen mens lissom!! (eg spotter aaaldrii!!)
*Noisy* Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hmm, nei da begynner man jo å lure litt...Får håpe det blir positivt svar på fredag da! Ja, jeg er oppi 17 dager nå, og det har aldri skjedd før. Så hadde jeg noe jeg mener kan ha vært festeblødning. Men uff, etter så mange negative tester gir jeg litt opp.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det kan eg skjønne!!! Men har lest om noen her inne som ikkje får positiv test før etter 3 uker etter ikm da..så....ingen mens så e der vel et håp!! Har tenkt på det at kanskje eg ikkje har hatt eggløsning likevel..men det forklarer bare spottinga i tilfelle...sånn halvveis jaffal.. Meeen men!! Får svar på fredag ka som foregår! Mulig eg må ringe og be om dobbelttime siden det ikkje e for detta eg har legetime!! hehehe...
*Noisy* Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det kan jo være en mulighet. Men vi får tenke positivt!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2009 Jepp...føle fremdeles eg kjenne noe i magen.......skummelt å tenke sånn men..eg gjøør jo det!! Så...får satse på me sitte med positive nyheter ettehvert!! At alt slitet ikkje e forgjeves!!!
C*86 Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Hadde IKM på fredag, fortsatt ikke noe tegn til TR, Begynner og bli lei av og vente. Tok test på tirsdag men den var negativ=( Men kan jo ta litt tid før de slår ut positiv har jeg hørt. hehe..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2009 Det e det samme eg slenge meg på!! Håpe te siste slutt!! Høhø...
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Fikk tr idag, 8 dager over IKM .
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2009 Å nei, så kjipt!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2009 Vel! All antydning te blødninger har stoppa opp!! Så det kan vel egentlig love godt...sånt sett... Tennene plage livet av meg, magen oppblåst som ein hoppeball, har noen kilo for mye og når magen min begynne å stramme seg, dåå e det no som skjer..hehe. Leamus som bare f i magen i går..i dag stikke det igjen...rart eg kjenne så mye når eg ikkje blør lenger, så...ska bli godt med ein legetime i mårra merke eg!! For min egen sanity bl.a!! Noen som har merka noe mer elle?!?! Samme gamle?!
atsjo Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde ikm på tirsdag så hører jo egentlig ikke til på denne gruppen men må bare svare. Har det nesten på samme måte som deg drømme. Men hvor lenge kan man egentlig gå uten at det skjer noe? hadde helt gitt opp håpet jeg. Er 16 dpo idag. Begynner å lure på om jeg egentlig har hatt el , men er så mange symptom som sier det. Tar tempen nå og den er jo egentlig positiv. tappen min er akkurat som du beskriver det. Kjempe tett i nesa i tilegg og magevondt..
februar baby! Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Hei jenter mye spennede utvikling her... Jeg har ikke fått tr enda og er super oppblåst og føler meg litt tykk. Har alltid vært slank, og følte jeg måtte holde inn magen litt på jobben idag...Ikke at det syns at jeg er oppblåst for andre, men føler meg ikke vel. Kjenner også at "det er noe der" og blir super skuffet om tr dukker opp. Bobler mye i magen og er ltt øm nederst. Vet vi traff på el, men har prøvd i 7mnd, så tør ikke å tro at jeg kan være gravid. Tør ikke å ta flere tester, da de var så negative(mandag og tirsdag) Må ta en ny test imorgen:) Spennede å se hva du får vite hos legen imorgen, Drømme! Lykke til. Nå må jeg slappe av litt på sofaen...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. februar 2009 Holde oss oppdaterte!! Gru-glede meg te å gå te legen......ka seie han..lissom...hadde ikkje dobbeltime te meg heller, så eg må klare å presse alt inn på 15 minutter...!!! E jo heilt stopp på alt som minne om no blødning..så I do not know!! Hate å ikkje vita..kunne ønska eg hadde ein test liggande...hehe...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. februar 2009 #20 Skrevet 19. februar 2009 Drømme: Lykke til hos legen i morgen. Følger spent med for å se hvordan det går. Håper der går kjempe bra, og at det blir en lykkelig nyhet her:DDD Her er "TR" neste over alt.. fikk det i går liksom.. hmmm.. var jo 3 dager på overtid.. så skjønner ingenting. Blør ikke halvparten så mye som jeg bruker. Slitt med kvalme om dagen.. og sjefen spurte på mandag om jeg var gravid.. hehe! Har litt kul på magen etter jeg mistet i november.. men gelmte å ha på meg en genser som er litt vid.. hehe!
februar baby! Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Hei Fikk tr idag, 5 dager over og er bare så ufattelig lei av kroppen min, hormoner og psyken min at nå tar jeg en lang bim pause + masse vin ikveld. Lykke til videre:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 21. februar 2009 #22 Skrevet 21. februar 2009 Uff.. det var synd å høre. Tror jammen meg jeg skal reise å kjøpe meg en flaske vin jeg også. Blir pause en stund nå på meg. Kun fokus på eksamene fremover. Umulig å konsentrer seg om noe annet enn å lete etter symptomer og håp om at det skal være noe. Lykke til:D Det må vel være vår tur en gang også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå