Gå til innhold

Ekle tips, som funker. Kom med de! Her er mitt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du spist appelsin, og har masse appelsinkjøtt mellom tenna og ingen tannpirker i sikte? Bit av en negl, og bruk den. Funker så fint, atte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld språket, men fy faen (ikke ofte jeg banner..) så ekkelt!!!

Tenker du på hvor mange bakterier og mye dritt som er under neglene som du ikke ser?

Du kan jo ikke være riktig nagla..

Skrevet

Hva med de som har grei håndhygiene? Kanskje hun har sterilisert fingrene først? Man bør ikke anta.

Hva med de som biter negler? Tenk for et vanvittig immunforsvar de må ha.

Skrevet

Mener du at folk som biter negler ikke er normale også? HAHAHAHAHA!!!!! Beklager at jeg ikke er like hygienisk som deg:-)

Når nøden er størst, slafser fanden fluer. I mitt tilfelle neglebæsj, men heller det enn appelsinkjøtt mellom tennene:-)

Skrevet

Hadde heller hatt appelsinkjøtt mellom tennene, og ventet til jeg kom hjem.

Ja, det er også utrolig ekkelt å bite negler. Det er MYE dritt under neglene.

Ikke rart det spres mye rart av sykdom sånn som folk holder på... Det sies jo at 70% av alle infeksjoner kunne vært unngått om håndhygiene ble tatt på alvor. Du er jo tydeligvis ikke en av dem..

Skrevet

Jo vet du hva, av og til antar jeg. Hvis man er kommet dithen at man rensker tanngarden med avbitte negler, så antar jeg at A) dette er en person som ikke går rundt med håndsprit på innerlomme og B) hvis man er et sted man kan få tak i håndsprit så kan man også få tak i tannpirkere.

Shoot me if I´m wrong.

Skrevet

Jeg er tydeligvis ikke en av de med god håndhygiene pga at jeg beit av en negl? Hahaha! Spriter hendene mine mange ganger daglig, så slæpp av, gamla:-)

Eller var det munnhygiene du mente? Lett å blande korta når man hisser seg opp:-p

Skrevet

For meg må du gjerne rense tenna dine med tånegler, spise busene dine til middag, lage gryterett på ditt eget oppkast eller whatever. Det er du som har et problem, ikke jeg;o)

Hjelper da ikke å sprite hendene flere ganger daglig nå man er så ekkel som deg:-p

Jeg er ikke hissig, synes bare det var utrolig ekkelt, og det tror jeg nok mange andre synes også;o)

Skrevet

Dramaqueen? Hvor kommer buser, tånegler og oppkast inn i bildet?

Og om det er flere som synes det var så jævla ekkelt, håper jeg de tar parti med deg, virker som du trenger det:-p

Skrevet

Jeg står godt og støtt alene, jeg. Trenger ikke noen på min side for å mene noe:-)

Alt det der er i samme kategori, spør du meg.

PS. For å være ærlig gidder vel de fleste ikke åpne et slikt innlegg en gang, men vil tro de aller fleste synes dette var utrolig ekkelt.

PPS. Håper du ikke gjør det så folk ser deg (sånn for din egen del;o) )

Skrevet

Hahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahahahahahahhahhahahhahah!

For en kanonbra diskusjon!

Rensker sjelden tennene pga. appeslinkjøtt, men har av og til slitt med trevler mellom mellom tennene etter at jeg har spist rå kjøttdeig. Jeg pleier da å tvinne 3 hårstrå fra mitt eget hode og bruke som tanntråd. Hender de sliter, men får som oftest renskt bort noe før hårene setter seg fast mellom tenna.

Skrevet

Herregud, så mange absurde tråder det var her i dag da :-O

*twilight zone*

Skrevet

Hahaha, alvorlig?

Hehe, hadde ikke klart det- klarer ikke å bite av en negl jeg har revet opp..

Men klarer heller ikke å ta av over å høre du gjør det, hihi

Skrevet

Det er jo ikke noe jeg gjør til vanlig, men slik ble det altså i dag:-)

Om noen synes det er så ekkelt, er helt greit for meg:-)

Skrevet

Kanskje litt meningsløst å svar nå, føler at tråden er litt ødelagt

Men svarer likevel da

Hvis du har vondt i halsen, ha litt salt i et glass vann og gurgl

Du må helst ta flere runder i løpet av en dag

Smaker også ekkelt, men hvis du pusser tennene først, så går det så mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...