Piri Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har ei kvise av den arten som er bare en vond kul under huden. Den sitter rett over der øret er festet til hodet. Mellom der og hårfestet. Og den er så VOND! Kjenner det inni øret og ned i tenna. Prøvde å klemme litt på den i går, men da holdt jeg på å svime av av smerte. Nå kan jeg ikke komme borti den engang... Dette kan da ikke være en ekte en? Det må jo være en ondskapsfull ekstremist av arten! Hvordan i huleste skal jeg bli kvitt den?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 du må rett og slett bare vente til den blir moden. eller prøve å tørke den ut
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 eller stikke hull på den kanskje`?
Piri Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 Da blir jeg tullat. Slik må det jo føles å bli skutt.....
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 åh de der er så jævlige =( Jeg sliter skikkelig med sånn kviser, så jeg trenger også råd
winneboo Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Får også sånne innimellom, de forsvinner av seg selv. Ville ikke tuklet med de.
Piri Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg tukler ikke med den:( Men den gjør vondt hele tiden!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Skalpell. skjær faenskapet ut. Det gjorde jeg. Jeg har nesten ikke et arr på haken Jeg blir så provosert på sånn dritt som helt uinvtert bosetter seg på kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå