partyoffive Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Er du her i kveld? Har ikke sett deg på noen dager. Har du ombestemt deg og reist opp til hytta? Sitter fast i utedoen?? he-he Sendte deg en mail m/adr. + noen bilder. Som du kan se har jeg funnet ut akkurat hvor blek det er mulig og blir! he-he. Min stakkars kropp kunne gjerne trengt litt Florida sol. Snakket m/en vennine i Vero Beach i dag. De hadde 'high 70's and sun.....æsj! Så misnunnelig!
Norwegian by injection Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 I'm back, he he! Sendte deg akkurat en mail...har du fått den?
partyoffive Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 Hei - måtte opp i TV stua og se på 'Brothers & Sisters', he-he. Synes den er fornoyelig og se på jeg da. Gråt litt gjorde jeg også. Stakkars Justin...Ikke noe særlig sentimental jeg, he-he. Skal sjekke mail nå. Alt bra m/deg og mini?
partyoffive Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Da kom jeg meg på igjen. For mange på her i kveld. Skikkelig treg......Svarte på mailen din, ha-ha - too funny. Si til S at 'that M' vil gjerne treffe han! LOL Han tror vel jeg er smårar. Vi må få til et treff. Nå skriker V....jeg visste det. Ahh - skriver mer i morgen - godnatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå