2 Hærligheter! Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Kvalme ennå ller hvordan er formen deres? Jeg går snart over til dette trimester,og er fortsatt uutholdelig kvalm.. Håper det snart gir seg..
Venter09<3med ny spire Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 hei.. jeg er fortsatt kvalm, svimmel, og sliten er 12+4 nå. håper det går over snart...
MW** Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Har blitt bedre de siste ukene- nå føler jeg at det er mer til å leve med. For noen uker siden l jeg rett ut 100% sykemeldt. Men nå jobber jeg 60% og føler det går greit- men hvis jeg blir sliten kommer kvalmen hardt og brutalt. men føler at det går rette veien )
Johan Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er fortsatt veldig kvalm jeg og... er 12+5 nå, og håper virkelig det har tenkt å gi seg snart...
Marsmammaen:) Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er 12+4 og formen er stigende, på tur til veldig bra=) Slet litt med kvalme i uke 10 - 11, men spydde aldri. Nå har jeg kjøpt meg slike Sea Band, og de virker faktisk (hadde jeg aldri trodd) =) Nå er jeg i 100% jobb og har d flott. Ingenting som plager meg annet enn jobbuksa som begynner å bli ekkelt trang og litt "mensmurringer" i ny og ned. Krysser fingrene for at formen holder seg på topp både for meg og alle dere andre der ute. Det er jaggu ikke noe særlig og ligge hjemme på sofaen og ikke være i slaget :/
rosa76 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er 12+0i dag. VÆrt sykemeldt hhv 100 og 60 % siste 8 ukene. Nå er jeg kvalm fra ca 1300 til 0900 og brekker meg mye. Jobber fra 0730 til 1200 og tar nå ut 50% sm. Håper virkelig det går over snart, har lyst til å ha lyst på mat:-)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Har vært fin i form helt frem til uke 12 - først NÅ begynner jeg å bli kvalmen om morgenen.. Håper det ikke fortsetter ut i 2.tri. Krysser fingrene.. Er det noen av dere som har fått noe mage?
Heidi <3 Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 jeg er akkurat gått inn i min uke 14. og jeg er veldig kvalm enda.. men nå går jeg på medisin som tar bort kvalmen.. men om jeg ikke tar pillene blir jeg kjempe kvalm.. håpe det gir seg snart så jeg kan slutte på disse piller.. er ikke så glad for at fodre ungen min med piller.. :S men er nødt til å ta de, da jeg har vert innlagt på sykehuset i 4 dager i siste uke.. vesketap.. pga. all den oppkast.. håper for dere/oss at kvalmen gir seg snart.. det er vel nå det gir seg for de fleste.. har fått litt mage ja, men nok pga, at jeg hadde litt mage fra før.. men formen på magen har endra seg, så man ser at jeg er gravid nå =) smiler..
2prinsesserogbim Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Er 12+1 og er fortsatt ein del kvalm, men begynner å få dager der eg er litt bedre... Så dei dagane blir godt mottat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå