bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 barnas favorittgrateng kok 250g pasta, kutt opp 250g pølse, lag tomatsaus. bland alt dette i en ildfast form. ost på toppen. stekes på 220c til osten er smeltet. enkelt og godt. jeg pleier å steke noen baguetter å ha til
Miss Dynamite Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 det hørtes veeldi godt ut, mn har ik pølser:(
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 bobobaby's pølse og potetstappe spesial: en middagspølse,bacon,hvitost og potetstappe. lag et snitt på toppen av pølsen fra ende til ende.. stapp ost nedi, surr bacon rundt. stek i ovnen, sett gjerne på grill på slutten. den er ferdig når baconet er stekt og pølsen er varm. og lag potetstappe til
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 hmm... hva har du liggende da?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 grønnsaker og ris med soysaus på er noe jeg ofte lager når jeg er alene. høres kjedelig ut. men er veldig godt. pleier å bruke en frossen pose med grønnsaker
Miss Dynamite Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 hmm det hørtes eegentli godt ut... for har ik no kjøtt tint opp
fox`y Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 jeg bruker å lage meg: omelett ostesmørbrød supper salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå