idamamma-00 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Vi fjerna spiralen sånn at vi akkurat rakk el i januar. Jeg hadde veldig gravid symptom, og var sikker på det klaffa på første forsøk. På IKM dag kom tr, men det var veldig rart og helt annerledes enn det bruker å være - veldig sterke mens smerter i mage og rygg + masse klumper og gammelt, brunt blod. Etter 1,5 dag var mensen over. Denne mnd skjer akkurat det samme.... Har egentlig ikke IKM før fredag, men tr kom i går - og det var på samme måten som sist mnd, og nå er den over...?????? Jeg er forresten VELDIG regelmessig 28 dagers syklus. Har det noe med at jeg har fjerna spiralen (vanlig spiral, ikke hormon) nettopp eller har jeg hatt 2 veldig tidlige sa-er (det som kommer ut ser sånn ut - har erfaring..) Blir veldig takknemlig om noen kan dele sine erfaringer med sånt...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 slimhinnene bygger seg mer opp uten spiralen som ligger å iriterer slimhinnene .. det gir ofte kraftigere blødniger og symtomer.. samt at prøvinga faktisk gjør at kroppen forandrer seg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå