bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 de morgenene det er min tur til å stå opp med mini så ligger han og smiler for seg selv. fordi at jeg bruker evigheter på å få på meg klærene, puster og peser mens jeg holder på. ER DET SÅ RART? jeg er straks høygravid og har i tillegg en låsning i ryggen. bare vent... i morgen skal jeg følge med på han. og om jeg ser en liten antydning til et smil så skal ha få høre det. he he..
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 hehe... unnskyld at æ flire... men det e bare så typisk MANNFOLK!!!!!
3xMamma :) Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Kjenner meg igjen da. Jeg spretter ikke akkurat opp av senga eller sofaen for tida... Føler meg litt som en bille som har havna på ryggen og ikke klarer å snu seg.... Og jeg har ingen låsninger... Det skal bli deilig å få tilbake kroppen igjen snart...
Lea1977 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Sykt bra beskrivelse...Jeg lo så jeg vekte naboene tror jeg.He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå