Gå til innhold

Vanlig å sjekke mobilen til partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser stadig om jenter her inne som blir skuffet over meldinger/bilder og liknende som de finner på partnerens mobil. Er det virkelig vanlig å gå gjennom mobilen hans uten hans samtykke? Jeg anser mobilene våre som en privat ting, og jeg rører den aldri uten at han har bedt meg om det (og omvendt). Nå har jeg heller ingen mistanker om at han driver med noe tull, og sjansen for at jeg hadde sjekket den i så tilfelle er vel til stede, men jeg synes det er rart at så mange tilsynelatende har for vane å gå gjennom partnernes telefon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi går ikke gjennom hverandres telefoner. hvorfor skal vi det liksom? og hadde vi hatt noe å skjule så hadde vi vel ikke hatt tlf liggende på bordet hele dagen.

Skrevet

min mob er sambo sin og hans er min... er ofte sånn at han vil at jeg skal se på bilder han har tatt av lille.. ofte han vil at jeg skal svare på melding fra hans fam osv.. sånn er det med min.. vil han se på bildene mine for og se omjeg har fått nye så gjør han det=)

så her ville det vært rart om en av plutselig ikke ville at den andre skulle låne mobilen...

Hvis vi skal på samme plassen så bruker vi bare en.. for jeg orker ikke ta med min..

Skrevet

Jeg går ofte igjennom telefonen til sambo, ikke for å sjekke hva han gjør, men for å se på bilder og div. Han gjør det samme med min.

Er kanskje en dårlig vane, men her er det helt normalt.

Skrevet

Her er vi blitt enige om å dele alt. Min mobil er hans mobil og omvendt. Og det samme med pc`en. Vi har jo ingenting å skjule for hverandre, så hvorfor ha noe privat? ;)

Skrevet

Det hadde ikke falt meg inn å gjøre, min telefon er privat og det er hans også. Vi deler alt annet så noe privat må vi få ha;)

Skrevet

Kommer an på hva du mener. Det hender stadig vi låner hverandres mobil, viser bilder eller meldinger til hverandre- eller han ber meg svare på en tlf, sjekke en melding eller svare på melding på hans tlf hvis han er opptatt med noe. Det gjør han med min også.

Men vi _sjekker_ ikke hverandres mobil i den forstand at vi spionerer på hverandre og skal kontrollere hva den andre gjør- det ville i mitt hode vært helt merkelig. Det betyr jo at man ikke stoler på hverandre, og jeg ville aldri vært sammen med et menneske jeg følte jeg ikke kunne stole på, eller som ikke stolte på meg.

Skrevet

Jeg kan fritt bruke hans mobil hvis jeg ikke har med min, er tom for batteri eller lignende.. Sånn sett så deler vi såklart på telefonene (felles regning uansett), men jeg går aldri inn på hans innboks eller leser mld han får før han har lest dem selv evt ber meg om å se hvem det var fra osv..

Føler ikke det er naturlig å gjøre det i det hele tatt. (Jeg pleide å gjøre det med x-en min, og da hadde jeg seriøse trust-issues.. Det er befriende å ikke føle at jeg må sjekke om sambo har noe "mistenkelig" i innboksen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...