Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Fikk se en herlig liten krabat som "vinket" til oss, bilde fikk vi også med og sambo kjøpte ramme og hang opp på veggen, han er jo bare helt nydelig Hun mente jeg kanskje var lengre på vei enn jeg trodde, men vanskelig å si (utvendig ultralyd). Uansett var det et ferdig lite foster så da hopper jeg over i 2. tri i morgen Jippi!!!
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer!! det er jo kjempebra, hurra!! Jeg hopper også over i 2. tri i morgen. Skulle hatt god lyst til å få tatt ultralyd snart, men tenker at jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente til den standard-ULen i uke 17-18. Var på første svangerskapskontroll igår, og legen prøvde å lytte så smått etter fosterlyd, men hun var veldig sånn "det er egentlig kjempeteit at jeg prøver, for mest sannsynlig så får vi ingen lyd, og du må ikke uroe deg om det er stille, for det er helt normalt, men skal vi ikke bare prøve litt likevel...?", og så hadde hun helt rett, det var ingen lyd der.. kjipern. Jaja. Jeg synes egentlig hele dette gravidegreiene går så etter boka her, at jeg ikke uroer meg likevel. Og nå er jeg over de magiske 12 ukene hvert øyeblikk, hurra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå