smurf 77 * har født Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 hei, etter ut og inn av føden siden helgen, er det klart at jeg skal settes igang imorgen og da kommer endelig min lille gutt ut! jeg er full av svangerskapskløe og hevelser og proteiner og pga alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang, venter de ikke lenger. lillegutt skal ut imorgen. ååå, jeg er sååå glad! så 7.mars blir 19.eller 20.februar for min del, og det er jeg lykketlig over! takk herlige lege på riksen!
Randis Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Lykke til! Blir spennende. Ikke lenge igjen nå. Kos dere masse med lillegutten når han kommer ut.
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Å så spennende skal settes i gang eg og 1 uke før termin. Kan ikkje du skrive litt om fødsel når du får tid. Er veldig spent på koss det er... Masse lykke til
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 lykke til i morgen.. håper at du reagerer raskt så du slipper å gå i mange dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå