Gå til innhold

hurra, imorgen er ventingen over...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, etter ut og inn av føden siden helgen, er det klart at jeg skal settes igang imorgen og da kommer endelig min lille gutt ut!

 

jeg er full av svangerskapskløe og hevelser og proteiner og pga alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang, venter de ikke lenger. lillegutt skal ut imorgen.

 

ååå, jeg er sååå glad!

så 7.mars blir 19.eller 20.februar for min del, og det er jeg lykketlig over! takk herlige lege på riksen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Blir spennende. Ikke lenge igjen nå. :) Kos dere masse med lillegutten når han kommer ut. :)

Skrevet

Å så spennende :) skal settes i gang eg og 1 uke før termin. Kan ikkje du skrive litt om fødsel når du får tid. Er veldig spent på koss det er...

 

Masse lykke til :)

Skrevet

lykke til i morgen.. håper at du reagerer raskt så du slipper å gå i mange dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...