Gå til innhold

Skjer det noe nå ? ? ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i dag og da vi ikke var helt sikkre på om barnet hadde snudd seg, foretok hun en underlivsundersøkelse.

Og joda jenta hadde snudd seg, lå med hodet ned i bekkenet.

Det kom også noe blod, og jeg har hatt ubehag i livmor i et par timer nå, er dette et tegn??

Er det høy sansynlighet for at jeg går de siste ukene til termin!

Ønsker meg så sårt at den lille skal ut :) Kanskje dette bare er sykisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke når terminen din er, men det er veldig normalt med litt blødninger og murringer etter underlivsundersøkelser - og spesielt nå da er mye nedtrykk etc. Ville ikke tatt det som tegn etter en sånn undersøkelse, men man vet jo aldri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Der er eg også. Var på KK i dag, pga oppfølging av høyt blodtrykk. Heldigvis ingen tegn til svangerskapsforgiftning. Som legen sa er det eneste han kunne hjelpe meg med var å tøye litt. Så fikk litt hjelp i dag for at ting skal skje fortere. Han sa det kunne komme litt blod, men i ettermiddag kom det masse blodig slim. Regner med at det er slimproppen. I forrgje svangerskap gikk den om morgningen og riene begynte om ettermiddagen. Så nå venter eg i spenning. Er 38-3 i dag, så nå kan gutten bare komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stoppet og blø nå. Var på sykehuset i går og alt var som det skulle, ble tatt en undersøkelse til og jeg var (moden, med 1 cm åpning) må ærlig innrømme jeg håpet inderlig noe skulle skje, er veldig sliten nå, har i tilegg godt opp 40 kilo,

Var 52 før svangerskap, er nå 90,5 !!!

Har termin 11 mars, men det er vel ikke sansynlig at jeg går helt ut eller???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å spå noe ang når det skjer, hadde nok vært tålmodig om jeg var deg.. Kan enda gå lang tid ja, eller det kan skje når som helst... Men hvis du venter og venter så blir man så syyyyykt lei til slutt, så tror det er lurt å forvente at det enda tar tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...