Gå til innhold

Ferie i syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det normalt at man bruker av penger når man er i syden? Tenker på lommepenger og litt mat.

2voksne, en tenåring og en 3 åring.

Og er det for en uke eller to uker.

I fjord var vi en uke i Tyrkia og presterte å bruke 25 000,- utenom reisa, fikk frokost og middag på hotellet da. Fikk jo bakoversveis når jeg kom hjem og så det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, shit da har dere shoppa myyyyye, og er jo der forskjellene ligger, hvor mye shopping, vi spiser alltid både lunsc og middag ute, og har pleid å ligge på 5000 for en voksen og en barn innkludert de måltidene pr. uke..

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at vi har shoppa bort 25 000 kr. 4000 gikk jo på gull til meg da, men de resterende 21 skjønner jeg rett og slett ikke. Vi shoppa en del ja. Ble jo en del klær til gutta, men alikevel da.

Neste gang vi skal på ferie skal det føres logg over pengebruken gitt.

Skrevet

Oi - det var mye !!

Vi var på Tenerife i oktober. Brukte da ca 18000 på to uker. 2 voksne, og 2 barn. 3000 gikk på klær på Zara, så gikk det nok ca 2500 kroner på utflukter. Vi var i zoologisk hage, og mannen min tok med eldstemann til et stort badeannlegg der. Resten var mat og drikke. Vi spiste frokost i leiligheten, og lunsj og middag ute. Ungene fikk stort sett det de ville av is og drikke....

Denne gangen reiser vi til Rhodos, og har bestilt "all inclusive" dvs 14 frokoster, 10 lunsjer og 10 middager. Til den nette sum av 6500 for hele familien. Drikke til barn må betales utenom. Så da blir det kun drikke, is og snacks... Regner med at dette er like lønnsomt.

Skrevet

Forrige gag var vi på all inclusive og brukte 5000 utenom. To voksne, en 4 åring og en 1 åring i 14 dager. Inkludert i de 5000 var en tur til kamelpark for meg og et barn og en kulturgreie som mannen var på. Resten var badedyr, pinneis og masse annet fjas og småtterier.

Vanligvis bruker vi mellom 12 og 15 tusen på 14 dager.

I thailand brukte vi 5000 på 14 dager, to voksne og to barn. Med mat og litt shopping. Totalen havnet på det samme som 14 dager i Hellas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...