Gå til innhold

var hos legen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

etter det store oppturen i går, med min første positive test etter 35pp var jeg veldig nervøs da jeg troppet opp hos legen i dag. jeg ble undersøkt og tok urinprøve som kom ut svakt positiv.hun sa det kunne være to ting,enten at jeg er gravid eller at jeg har abortert. hun kjente på meg og mente jeg skulle være noe sånn som 8-9uker på vei!!(jeg har da gått rundt så lenge og ikke vist noen ting,bare fodi jeg var i ferd med å gi opp),men syns det var merkelig at ikke hcg var steget mer,siden jeg var såpass på vei.derfor er hun redd det er en abort. jeg skal tilbake til mandag for å se om det har steget noe mer. har det det,er jeg fortastt gravid,er den ikke steget, har jeg mistet den :(

jeg er så nervøs,vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. hva skal jeg foreta meg helt frem til mandag.... uff dette er forferdelig :(

jeg hadde en del mørkebrun utflod med klumper i fra torsdag frem til mandag,kansje dette var aborten? men jeg trodde jeg hadde hørt at når man aborterer så blør man en del,det har ikke jeg gjort.. når hun skjekket meg i stad,sa hun at jeg hadde en lett blødene livmorhals,men at hun ikke kunne se noen åpning,så hun mente vi skulle håpe på det beste og gjett om vi gjør.. noen som har opplevd lignende men som fortstt var gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da ! Ikke no hyggelig lesing dette her... Håper virkelig at det går bra med deg og at alt er i orden når du er på kontroll igjen

Skrevet

Huff, det hørtes ikke morsomt ut. Kan du ikke be om å få måle hcg i morgen eller på fredag? Ifølge min lege kan de gjøre dette to dager etter hverandre.. Jeg må nemlig også gjøre det nå:(

Man skulle tro at en abort var mer enn mørkebrun utflod, så håpet er vel absolutt fortsatt tilstede for dere! Lykke til!!

Skrevet

OY du burde ringte til legen din å få henvisning til ul.. du kan jo ikke gå rundt å lure slik....

jeg har hatt 3 spontant aborter da blødde jeg kraftig og em ma/bo å da blødde jeg jeg bittelitt brunt bare å skulle på ul for jeg fikk ikke roen i meg å der viste d seg at som skulle være 12 uker på hadde et oppløst foster i meg for fosteret hadde død en gang i løpet av de tolv ukene....

Skrevet

hvor bor du?

i telemark????

ring til søsterhjemmet i porgrunn da i såfall, og si du er veldig bekymret, for da kommer du ofte inn samme dag... si du ikke klarer og gå rundt og ikke vite lenger.....!!!

lykke til:)

Skrevet

tror jeg har abortert. for det har kommet ganske mye mørkebrunt med store klumper i,akkurat som gammelt blod...så da har fosteret sikkert vært dødt en stund :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...