Gå til innhold

Modningsrier/maserier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått 3 dager i strekk med kynnere. Det er nok å gå over golvet, så er det i gang igjen. I tillegg har jeg hatt en del ilinger i underlivet.

Men i går kveld/natt ble det skikkelig ille! Fikk kjempesmerter i underlivet, ilinger nesten som knivstikk som varte en stund minutter av gangen. Aner ikke hvor lenge det var imellom disse smertene, var så trøtt at jeg regnet bare med det skulle gå over. Men klarte nesten ikke å røre meg mens det sto på, og denne kontrollerte pustingen inn nesen og ut munnen var bare å glemme.

De startet i 12-tiden, og først i halv 5 tiden om morgenen (etter at jeg hadde stått opp litt), så ga det seg...

Hva var dette??? Modningsrier eller mase-rier eller noe helt annet??? Trodde en stund at fødselen var i gang, men neida... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holdt på i 5 dager med rier før berta mi kom ut. Hvis det blir sånn at du ikke sover og blir fryktelig sliten, så får du bare ringe til føden. Du må bare si at du er så sliten at du ikke orker mer. Så får du komme inn og sjekke åpning. Så ber du samtidig om å få noe smertestillende, slik at du får sove litt i det minste. Så drar du hjem og slapper av... bare et forslag...

Skrevet

Ja, tror du har rett. :)

Hvis det blir like ille i natt tror jeg jaggu meg jeg ringer føden i morgen tidlig for å sjekke...

Slitsomt dette her... Blir så spent, for så å bli skuffet (og trøtt...) hver gang det gir seg igjen... :/

Skrevet

Jeg for min del tenker at det er nå helt mot slutten at du trenger å hvile og få krefter slik at du har energi til å føde. Tror jeg hadde ringt i morgen hvis det ikke stopper opp og du får sove noen timer...

Tror at undersøkelsen på sykehuset stimulerte min fødsel så den kom litt bedre i gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...