nicknavn Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har lite å gjøre i dag så da blir det å google litt rundt omkring, da kom jeg over en annonse om extensions og jomfruhår, når kun det beste er godt nok, som det står i annonsen. Men hva er jomfruhår? Er det hår fra unge jenter, barn eller rett og slett kvinner som er jomfru, eller menn som er jomfru? Eller som det står i annonsen hår kun fra 1 donator, er det det som er jomfruhår?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Uten at jeg vet dette så vil jeg tippe at det bare er fra 1 person, slik at alt håret har samme farge og kvalitet?! Kanskje?!
£adybird Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Tror det er at håret aldri har vært farget (eller klippt?) før.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Eller for å være litt ekkel; kanskje det er fordi ingen har pult på håret? (altså aldri fått sperm i håret?! ) Nei, jeg tror jeg skal logge av snart jeg, og dra og hente unger i steet. For nå er jeg blitt gal:p Hva er det jeg skriver liksom:p Men morsomt var det likevel, si fra når mysteriet er løst;)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 hahahahaha! Så bra med andre som skriver det jeg tenker
nicknavn Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2009 En ting til, håret selges fra butikk også, og gaten heter Jomfrugata, tro om det har en sammenheng:-) Neppe.
hellohello:-o Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Se på pilus.no, der står det om jomfruhår. Det er en donator og 100 % ubehandlet hår :-) Ingen sammenheng med gata nei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå