mirredutt Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Min 3 år gamle ericsson-telefon konka i går så nå må jeg ut å kjøpe ny, men i denne mobiljungelen er det ikke lett å vite hvilken man skal velge. Kom med tips til meg Det eneste kriteriet mitt er at den ikke skal være så veldig stor, men samtidig må den ha gode taster...
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 LG Shine/KE970 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95507
Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Ikke kjøp den jeg har! http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_t650i/39209 Etter å ha hatt den i over halvannet år, så hater jeg enda tastene.
pandabjørn Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 jeg har nokia E51 og er kjempe fornøyd.....bare i fjor kjøpte jeg 3 mob snakk å å hive pengene ut av vinduet.....denne jeg har nå skal jeg ha i mange år!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har en SE k810 i og er super fornøyd!!
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har i alle år vert ericsson frelst, men fikk Iphone i sommer av min kjære. Jeg er fremdeles begeistret. Beste telefonen ever! Alt på en plass. God og utfyllende "filofax/kalender" Alltid en velfungerende nettleser E-mail rett inn Musikken din med deg uten å ha med ekstra spiller (I-pod) Værmelding God notisbok kamera Og så alle småprogram du kan tenke deg: jeg har feks sudoku til bussen og menstasjonskalender for å holde orden på syklus og fruktbare dager. Vinprogram for viner jeg smaker og liker/ikke liker. Så mye og så enkelt. Jeg ringer og texter ganske mye ( i allefall i følge min kjære mann) og klarer meg med det minste abonomentet til netcom.
mirredutt Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Hmm, Iphone ja.. Hva koster en slik sak? Er den fryktelig stor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå