Gå til innhold

jenta vår har feber på 2. dagen nå...noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går etter at hun fikk bricanyl (har hosta en god stund og var ho slegen og fikk dette) da var den på 38,6. Gjorde ikke noe da, bare kledde av henne og hun sovna som en stein etter middagen. Fikk en paracet stikkpille når hun la seg, hadde fortsatt feber da. Våknet i natt kl 3 med feber, trur jeg ga en stikkpille, husker faktisk ikke....Nå målte jeg tempen igjen, den var på 39,7, fikk en stikkpille nå. Hun er litt mere sutrete enn vanlig, men ellers i fin form, kanskj elitt slappere og sover litt mere enn det hun pleier..noen som har noen tips her om hva jeg burde gjøre? Hun er forresten 8 1/2 mnd.

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, ingen som har tips?

Skrevet

Fortsette å gi paracet. Er vel ikke så mye annet å gjøre. Pass på at hun får masse drikke. Gjerne farris blandet med eple juice har jeg fått beskjed om av legen. Jeg har en sønn på 20 mnd som har hatt masse feber. Det går som regel over etter 2-3 dagen her. La henne sove nesten så mye hun vil.

Var vel kanskje ikke til noe hjelp dette, men prøvde ihvertfall ;o)

Skrevet

lite klær

sove mye

masse drikke

paracet

Skrevet

takk for tips og svar:)

ja, er vel bare gi paracet da, feberen gikk ned kun 0,7 i stad, målte etter 1 1/2 time...tilbyr vann hele tiden, men ikke så veldig godt det..hehe...legger henne titt og stadig, men hun greier ikke å falle til ro, vi får vel la ting gå sin gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...