Gå til innhold

Hva synes dere om dette jentenavnet.......................

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først; jeg liker ikke øretenhundre punktum. Det skal være ett eller tre. Ikek mer og ikke mindre.

Utover det så tenker jeg umiddelbart på ei italiensk dame i en sånn middels dårlig tv-serie. Hun var veldig søt, men alt gikk liksom litt galt hele tiden:(

Det er finere på engelsk enn på norsk.

Skrevet

Det er så morsomt når folk som ikke klarer å skrive norsk selv, skal rette på andre :-)

Skrevet

greit navn, men får bare assossiasjoner til det lydia-klamydia rimet..

Skrevet

oi, jeg brukte lang tid på å tyde det hun skrev :-O Hehe...

Jeg syns Lydia er et veldig søtt navn!

Skrevet

Jeg har ingenting i mot mangen punktum ;) (Herreguuud hva folk her inne gidder å klage på)...

Lydia er et nydeligt jentenavn! Jeg hadde lyst å bruke det, etter min oldemor, men min samboer likte det ikke ;)

Åsså er det et navn som ikke alle andre har :)

Skrevet

Jeg liker det ikke. Men har intet imot ørtenhundre punktum.

Skrevet

Til du første anonym: Noen bruker 2, 3 puktumer -sånn som deg, noen bruker 1 puktum, og noen bruker flere............................................

Jeg likte Lydia kjempegodt jeg....... Faktisk. Likte det veldig godt da jeg var mindre også (ville kalle babyen min det når jeg ble 'stor'), men det har gått litt i glemmeboken, men ble så glad av og lese det navnet nå! HERLIGT SØTT NAVN!:)

Skrevet

Det er veldig kult navn i USA :-) venninna til lillesøster mi på 5 fra USA heter det.. syns det er tøft!

Skrevet

Skal det uttales "lyydia" eller "liddia"?

Skrevet

Jeg har synestesi, så jeg tenker umiddelbart å klamydia. Ellers kjenner jeg flere hunder med dette navnet også.

Sånn i seg selv synes jeg navnet er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...