<3tregutter<3 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Var på kontroll i går, og legen kjente på livmora for å se om størrelsen samsvarte med antall uker ( er 12 + 4 i dag). Hun sa det kjentes ut som om jeg var etpar uker lenger på vei, men jeg må selvfølgelig vente til ul før jeg får vite sikkert.... Tenkte ikke noe særlig over det der og da, men da jeg la meg i går begynte tankene å svirre litt.... Jeg er nemlig som ei klokke når det gjelder syklus, og har en mann som ukependler annenhver uke, så er 100% sikker på hvilken dag jeg ble gravid! Noen som vet om livmora er større etter to svangerskap? Begynte nemlig å tenke tanken på om det kan være to inni der?? Eller kan babyen være veldig stor allerede? Har ikke fått spesielt store babyer før - 3,3 og 3,7 kg. Syns magen har kommet tidlig denne gangen, men har regna med det var slik fordi jeg har to fra før, og ikke så lenge siden forrige sv.skap. Noen erfaringer????
snellapella Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Kan godt hende den er større for "hver gang". Venter nr 2 og merket også at magen kom tidligere (har mer mage nå enn samme tid med første) og på UL visste det at det var god plass til ho i magen (tydlig mye fostervann).
ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 livmoren vokser raskere dersom du har vært gravid før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå