Gå til innhold

Hvordan vet man at man har omgangsyke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært rar i magen i et par dager nå. Det brenner på en måte. Er ofte på do, men ikke så voldsomt ofte. Har også vært uggen i ca. fire dager, mye brekninger, spesielt ved sterk lukt. Dårlig appetitt.

Er dette tegn på omgangsyke? Kommer det gradvis, eller slår det deg overende med en gang? Har aldri hatt det før, så vet ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg visste det ville komme. DIB, altså :)

Nei, ikke gravid. Hadde mensen i forrige uke.

Skrevet

Har du diarè da?

Noen ganger får man det mildt, og kun i form av litt diarè. Andre ganger spyr man og driter om hverandre :)

Skrevet

Ja, jeg har diaré. Men jeg er ikke på do flere ganger i timen. Har vært på do tre ganger i dag, men det føles som jeg må det hele tiden. Og har konstant vondt i magen.

Jaja, det var dagens sharing. hehe.

Skrevet

Tja, det kan jo være en mild grad du har fått. Jeg pleier å få det hardt hver gang, så er aldri i tvil :) Men, fikk det svakt en gang, omtrent sånn som deg. Jeg visste likevel at det var omgangssyke, for begge barna var sånn.

Skrevet

Glemte å få med at jeg var skikkelig dårlig i går kveld. Lå på sofaen og skalv, det gjorde vondt i hele kroppen. Trodde jo at jeg ville få influensa, men det ser ikke slik ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...