snellapella Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har så vondt nederst i ryggen , mot høyre.... Det er skikkelig smerte på et punkt der, og det stråler liksom nedover mot benet. Vondt gå og bøye seg. Hva i alle dage kan det være? Isjas? Er 20 uker på vei, og skal til jordmor snart... Skal høre med henne hva det kan være.. Vil jo trene og røre på meg!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har det å sånn, og det er bekkenet som presser på isjas nerve. Jeg har hatt bl i begge mine sv og det er ikke godt.. Kom deg til legen og få en hennvisning til fysio:) Og ikke gjør noe som du får vondt av, det blir bare verre..desverre!!
snellapella Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 hadde smerter der med første, men ikke så j.... ille som det er nå og da var det på slutten,- litt vondt nede i ryggen. Men dette er så sykt vondt at...! Ja, da må jeg vel bare få henvisning fra legen min da...Håper jeg får det for han var lite forståelsesfull da jeg var på kontroll og var Veldig plaget med kvalme og oppkast... Vil jo så gjerne røre på meg... gå tur og Fungere!! Arg! frustrert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå