Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Vel, jeg brukte IKKE ob etter fødsel, var så redd for de stingene jeg hadde der nede et eller annet sted.... (orket aldri se....)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker aldri bind og synes det er skikkelig ekkelt... Gruer meg til å gå med et klamt, blodig bind mellom bena... uuu HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Man skal kun bruke bind til renselsen er over på grunn av infeksjonsfaren. Dette gjelder både etter vaginalfødsel og keisersnitt.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 renselse er ekkelt, sånn er det bare. Kjøp noen beist av noen bind: god-nattbind eller noe annet stort til den første uka, i allefall.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Nå skal man jo ikke bruke OB pga infeksjonsfaren, men den første tiden tror jeg heller ikke det hadde vært mulig. Jeg hadde nok måtte bytte OB veldig hyppig - måtte vel nesten flyttet inn på badet tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå