Rotekoppen88 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Er det slik at kroppstempraturen er litt høyere når man er gravid, eller er dette kun under el. Jeg prøver egentlig ikke å bli gravid, men mensen er 9 dager forsinket, tre negatvie tester, men kroppstempraturen min er ca 0,4 grad høyere enn den pleier. er vanligvis 36,5 - 36.7 og nå var den 37, 1.
Karma! Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 pleier du å tempe eller har du kun gjort det de siste dagene?
Rotekoppen88 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 jeg pleier ikke, men vet at jeg sjelden ligger over 37 til vanlig. men selvsagt det er jo et litt skudd i blindet, hehe.
Karma! Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 heh-kan jo vær syklus kluss siden du ikke får pos test.. det m temp- da må en måle til samme tidspunkt over en tid.. så d e nok skudd i blinde hehe men jeg fikk ikke pos test før det var gått en uke etter ikm og da var den så svak måtte nesten ha flombelysning og forstørrelseglass for å se det :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå