choette Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har to dager igjen til IKM. Symptomene mine er: -tett nese -Ømme pupper -økt utflod -kvalme -hodepine -svimmelhet -hoven i underlivet -kløe på brystvortene -stikkinger i områd rundt livmor Tok i går en cbd med kveldsurin som ble negativ. 3 dager før IKM. Det jeg lurer på er om dere stoler mest på en cbd enn en vanlig cb-test før IKM. har hørt det er flere som ikke tror at den klarer å se små spor av hcg i urinenen slik cb-testene slår ut med svake streker.. Kan jo være at jeg testet for tidlig og ikke med morgenurin.. Er så sikker på at jeg er gravid denne gangen! har helt like sympt som jeg hadde men snuppa for ett år siden!
Karma! Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 samme her. oxo kvalm og har hatt stikkinger nedi der, og svimmel- venter tr på fredag.. testet i går og i dag.. veldig neg test- og jeg vil tro at hvis dette er symp på graviditet så måtte det sikkert slått ut på en test i og med at symptomene kommer av hcg eller?? hadde inegen symp sist jeg ble gravid og fikk ikke pos test før jeg var en uke over tiden kjedlig å vente :-( dessuten har syklusen min vært ustabil i det siste så lurer på om de tikkingene var el i stede =( men nå har jeg vært for kvalm til å hoppe i høyet så blir nok en pp til :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå