Gå til innhold

flere som har EL i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har EL ifølge babyverden:) men det er første mensen etter jeg tok ut p-staven, så er ikke helt sikker. kjører på gjør vi uansett ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde el igår og dagen før. Negativt idag morges så nå krysser vi fingrene:-)

Skrevet

spennende:)

prøvd lenge?

Skrevet

Dette er 3 pp. Har tatt el tester på alle sammen. Gikk som smurt første gang, har en datter på 2 1/2 år, men denne gangen var det vanskeligere gitt..

Skrevet

har en datter på 2 år vi også, og da ble jeg gravid i 1. pp :) har aldri brukt el test jeg da, vi bare har sex hver dag i denne perioden og håper på det beste :P

Skrevet

EL i dag her, kjenner det river og sliter. Typen fikk plutselig litt panikk førdagen og vil vente en måned til med prøvestarten... så det ble kondomer her i går... Litt vondt, men det blir, det blir....

Skrevet

EL idag, men tror ikke det gikk så bra, alt rant ut før jeg rakk å komme meg opp av senga... :( tips på hvordan holde på spermiene? helsekost, hva som helst..

Skrevet

Jeg har lest et sted at det ikke gjør noe at det renner noe ut - de sterkeste spermiene finner uansett veien innover :o)

Skrevet

Positiv el test i dag, så da er det vel el i morgen om jeg ikke har misforstått.

Krysser fingrene for alle prøvere denne perioden(også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...