Gå til innhold

Hva tror dere om dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15dpo i dag og negativ test. Tempen steg idag igjen. Men klarer ikke å tenke at det er pga graviditet. Har vært så tung i hodet å tett i nesa så er redd det er influensasymptomer. Er vel ikke normalt at den er så variabel hvis det er graviditet?

Her er charten min:

http://www.fertilityfriend.com/home/246fa4

Tusen takk for alle svar!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring er en negativ test fom 13 DPO et tegn på at man ikke er gravid, desverre. Ellers pleier jeg å ha høyere temp. enn deg etter EL, ca. 37,1 og selv om jeg vet at alle er forskjellige, så lurer jeg på om du er 100% sikker om du har hatt EL? Ellers kan det hende at det var begynnelsen på en graviditet som ikke overlevde, og du derfor har forsinket mens. Lykke til i hvertfall!

Skrevet

Hei:)

Når venter du mensen?

Den ser veldig bra ut mtp at tempen har steget. Håper ikke det er influensa.

Skrevet

hmm.. jeg har ikke fått igjen mensen etter fødsel for ca 17mnd siden så alt er så usikkert. Begynte å gå til akupunktur og måle temp og i følge den virker det som om jeg har hatt el og at jeg er 15dpo. Har aldrig hatt så høy temp som nå.

Tror dere ikke jeg har hatt el? eller kan være gravid? Er så rar i kroppen. Men er vel tvilsomt når jeg ikke tester positivt og heller ikke får mensen. snufs

Skrevet

Noen andre?? kjempe takknemlig for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...