Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har ei dør som trengs et malingsstrøk til + en haug av lister som skal males.. Samtidig så er jeg trøtt som en dupp og hadde sovnet på sekundet på sofaen her.. Ikke akkurat rette inspirasjonen at mannen ligger oppe og purker heller.. ahhh.. Men det hadde jo vært såå deilig og bli ferdig med listene også.. ( siste strøket som skal til nå).. Følelsene sliter i meg.. Martine jenta i magen skriker nei nei ved og sende en haug av kynnere og hodet mitt sier ja ja.. Sett igang..
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Ta deg en velfortjent blund Du er jo gravid og da har man ALLTID en unnskyldning til å hvile!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Da ble det male.. hehe.. Tok en New energi sjokolade og latet som om den hjalp.. Utrolig hvor lenge man kan leve på falsk energi... Men snart.. veldig snart skal jeg kuuuule den helt og ikke stresse med noe som helst lenger.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå