Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er forlover for en som skal gifte seg i "syden"... De har bedt de nærmeste, foreldre og søsken. Foreldre og noen av søskene kommer. Man kan jo ikke forvente at alle skal koste på seg tusenvis av kroner fordi de finner ut de ikke vil gifte seg i norge... Men det jeg lurte på som sitter her å grubler.... som forlover... Skulle jeg laget til utdrikkningslag? Hvem skal jeg da i så tilfelle be?? Har jo ingen liste å gå ut fra, når de ikke ber noen.... Jeg og hennes forlovede kan jo lett glemme noen venninner da??? Jeg kjenner jo til de fleste "gamle" venninner rundt meg her, men ikke om "nye" venninner... Jeg synes det er vanskelig.... Og jeg er mye dårlig for tiden og hun ammer.... og lange avstander... Hva skal jeg gjøre? Det er jo ikke lett å dra med seg en gjeng her fra dit, det vil jo koste en del for de bare å reise opp til henne, og overnatting.... og det er sikkert like vanskelig å få nye venner ned av samme grunn?? Håper bare inderlig jeg får lov av legen å reise.... Det er egnetlig min største engstelse nå... lu
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 må dere som forlovere også bet hele turen selv? Hva du skal gjøre ang utdrikkingslag, hva med å spørre noen av de gamle og nye vennene hva de mener. så hjelper dere til med å huske alle
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Dersom kun nærmeste familie er invitert i bryllupet, blir det pussig å lage utdrikningslag med en haug av venninder som ikke er invitert med. Tvilsomt om hun forventer noe, også med tanke på at du bor langt unna.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 I de utdrikningslagene jeg har vært i har bruden selv blitt spurt om liste over hvem hun ønsker skal bli bedt i utdrikningslaget. Det har vært både noen som har vært invitert i bryllupet og noen som ikke har vært invitert. Jeg ville syns det var koselig å bli invitert i utdrikningslag selvom jeg ikke var invitert i bryllupet. Når det gjelder å betale mye for reise for å kunne være med i utdrikningslag, så må hver enkelt avgjøre det selv. Det naturlige er vel å ha de tder hun bor nå og så får de av de gamle vennene som ønsker og har mulighet, betale for å reise dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå