Gå til innhold

Svigerforeldrene min gleder seg ikke til vesla kommer...:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Velger å være anonym når jeg skriver dette innlegget, slik at ingen skal kjenne meg igjen. Synes det er så trist og tungt at svigerforeldrene mine ikke viser tegn til glede eller noe når det gjelder det første barnebarnet som kommer i familien. De sier de ikke er "klare" for å bli besteforeldre og føler seg så gamle og bla bla.. HERREGUD!!!! Sønnen deres blir snart 30 år og de er gått oppi 50 åra selv. Fatter ikke at det går an å oppføre seg slik. Jeg merker jeg tar det veldig innover meg. Stygt å si det, men kunne godt ha bytta ut svigers!!! Svigermor er kald og følelsesløs.... huff. Prøver jo å ikke tenke på dette her, men er ikke så lett. Blir veldig lei meg..

 

Er det andre som har det som meg? Håper ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Uff, det høres ikke noe kjekt ut, men tror faktisk det er mange som har det sånn. Vanskelig når du har så mye du vil dele at du nesten bobler over, og så får du ingen respons tilbake.. Man blir såret og lei seg.. Min mor hadde slike tendenser før eg fikk min første, og det synes eg var veldig tungt, og følte meg veldig alene..

Men nå er hun verdens beste mormor, og gjør ALT for at barnebarna og jeg har det bra:)

Du skal se det forandrer seg når jenta er kommet til verden og de holder vidunderet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har rett. :) Det er det jeg prøver å trøste meg med også, at det går over når hun blir født. :)

 

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg følte å at d var sånn me svigermor når vi fikk den første.. hun er alle tidere egentlig. foruten at hun ikke viste glede over å skulle bi bestemor. først da hun fikk vite at vi skulle ha unge trodde hun bare d var fleip.. å at på til så ha hun bestillt tur te syden før hun viste at vi skulle ha. men hun reiste bort til syden da å va i syden da hun ble bestemor. kom hjem 5 dager etter at vi ha fått ungen å jeg fødte 4 dager over termin.

denne gangen virker hun heller ikke noe glad for å skulle bi bestemor igjen..

men men.. kan være litt vanskeligt for deg i den tiden du går gravid da vi er ekstra hormonelle.. syns d va veldig tøft ved forje sv.skap bare av den grunn at hun viste så liten glede. over noe som for alle andre er så stort. Hvordan tar mannen/ samboern din d?

min samboer tok d veldig tungt.. men sa ikke så mye til henne.. vi trodde egentlig at hun ikke kom til å ta turen. da de lett kunne byttet dato på reisen da de viste d i 6 mnd før de skulle reise..

 

velger oxo å være annonym, da noen kan kjenne meg i gjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel en svigermor jeg å som ikke er begeistret.

hun har vel nevnt to ganger at jeg skal ha en liten en.

ellers overser hun d faktum at magen min er kjempe stor og jeg vagger som en gås.

er hun på besøk her,tar hun og mannen hele sofaen,mens jeg m bekkenløsning må sitte på en hard stol.

de gangene jeg har prøvd og snakke om jenten som kommer,bytter de tema.

hører med til historien at min samboer har en datter fra før av,som de forguder...

så føler at dette barnebarnet ikke betyr så masse..

men nå har jeg endelig,etter 33 uker klart og innfinne meg m at de er sånn..

og jeg skal ikke bruke en kalori til på å få til å bry seg:)

det er min herlige datter som kommer:):):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjiipt at ting skal være sånn.... har ikke opplevd det samme.. men forstår at det kan ikke være lett... Hadde nok tatt det veldig tungt hvis mamma eller svigers ikke hadde interessert seg/gledet seg over sønnen vår og den lille i magen..

 

Håper at ting ordner seg etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...