Tiriltutta Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Hei alle dere som har barn fra før. Har dere sjekket om kjønnet på de barna dere har faktisk stemte i forhold til det kinesiske fødselskartet? http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringraad/gammelt_kinesisk_foedselskart Det stemtet 100 % på lillegutt, og hvis det stemmer denne gangen også, så blir det en gutt til. Jeg blir jo glad uansett hva jeg får selvfølgelig, men jeg må jo innrømme at det hadde vært hyggelig med ei lita jente også... Hadde dermed vært spennende å høre om det var mange som fikk full klaff eller ikke i forhold til dette fødselskartet. Mange jeg har snakket med sier det stemte for de også, men stemte det for deg?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Det stemte på meg med første - det ble jente. Ifølge kartet så skal frøet i magen være en gutt :-) Blir spennende å se om det stemmer :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei Tiriltutta! Dette kinesiske kartet stemte ikke for meg, vi fikk ei datter. Kinesiske kartet på www.babyverden.no stemte.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 ja, det er det på babyverden som har stemt på meg også :-)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Det stemte på begge mine gutt på begge så det blir spenende å se nå da for det står at det skal bli jente nå
♥Axinija♥ Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Stemte med min første, en gutt...Denne gangen skal jeg visstnok få ei jente, og det har jeg SÅ lyst til!! (blir jo selvfølgelig glad for en gutt og!!!!).. Hadde bare vært stas med "en av hver"...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes jo det er litt merkverdig at det skal finnes to forskjellige kart jeg da. Altså kartene er jo like, men de har to forskjellige utgangspunkt. Jeg har til sammen funnet tre forskjellige sider med dette samme kartet. To av de har tolkningen som babyverden og bim har sin tolkning alene. Bim er annerledes da bim sier at man skal finne alder ved mor når barnet fødes, og ikke alder til mor ved unnfangelse. Noen som har noen mening om hvilke som er riktig ?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hmmm...kartet her inne stemte ikke på førstemann, men på andremann, mens det på babyverden stemte på førstemann, men ikke på andremann... De sa også forskjellig i forhold til om det blir gutt eller jente denne gang...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Samme her, stemte ikke på jenta mi heller, det ene sa jente og det andre gutt, altså kartene er jo identiske, men de har forskjellige tolkningsutgangspunkter. Så et av de er jo feil, slik ser jeg det. Denne gangen sier babyverden gutt, og bim jente, men det andre jeg fant (husker ikke hvor, men fant enda en side på internett med det kinesiske kartet) sa det samme som babyverden. Så da er det i allefall to mot en på en måte.
lene86k Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 For meg så klaffer det sånn at eg skal ha gutt ifølge både det kartet som er her BIM og det som er på babyverden:) Vet hvertfall at sammboeren min jubler om det blir gutt, siden han har en jente fra før og kunne tenke seg en liten bil intresert guttetass:) Er litt gøy vist desse kartene stemmer:)
*lykkelig mamma* Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Har ikke stemt på meg noen av gangene. Men den ringtesten derimot stemmer.
*lykkelig mamma* Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Gullring hengende i en tråd. Enten over håndleddet eller over magen. Du holder den helt stille å den begynner å bevege seg av seg selv. Går den rundt i ring betyr det jente. Pendler den fra side til side betyr det gutt. Denne testen tar med barna du har og dem du får. Hos meg slår det ikke feil. Har prøvd mange ganger. Først går den rundt i ring. Så fra side til side, så rundt i ring igjen. Så stopper den helt opp å rører seg ikke mere. Så nå er jeg veldig spent på om spiren i magen er ei jente. Har jente og gutt fra før. Som i rekkefølgen av testen. Er nok litt som med det kinesiske kartet. Ikke alle den funker på. Men jeg er overbevist om at den funker på meg! Overtroisk kanskje.... Men pytt pytt. =)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 min ring snurrer og drar fremogtilbake om hverandre.-...blir jo alldeles forvirra....... :-P
*toppris* Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 begge kalenderne stemte på meg med nr 1, engutt:) nå sier begge at dette er en jente.. *håper*
chiquetita Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hat to og det på babyverden stemmer på disse, jente så gutt. Sier gutt denne gangen og det tror jeg også
ormeynglet Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Det kartet som er på babyverden har stemt på alle mine tre jenter. Denne gangen skal jeg visstnok få en gutt, og det hadde jo vært litt gøy da:) Klarer liksom ikke å se for meg at jeg får noe annet enn jente:)
liza_79 Skrevet 19. februar 2009 #19 Skrevet 19. februar 2009 hva? er de ikke like kartene? skulle tro det bare skulle finnes ett kinesisk fødselskart? Men iallefall.. begge kartene stemte på meg. Gutt på begge, og har en sønn på 3 år. Denne gangen sier kartet jente, og ringtesten, blodtypetesten sier også jente. Jeg kommer til å få sjokk om det viser seg å være gutt
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #20 Skrevet 19. februar 2009 Bim stemte på meg, og ikke barneverden med snuppa mi.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #21 Skrevet 19. februar 2009 Det på babyverden stemte på alle 3,og vis det stemmer med denne også så blir det gutt:)) Det her på bim stemte bare med 1,altså gutten.Men med de 2 jentene mine viste det gutt på.Men her også viser det at det skjuler seg en gutt inni magen min:)).Det hadde vært så morsomt med 2 av hver:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå