Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har sånn smått begynt å søke jobber siden permisjonen min straks er slutt, og min gamle jobb ikke går så veldig godt overns med det å ha små barn. Og på de 4 søknadene jeg har sendt har jeg allerede vært på ett intervju og har to til i løpet av denne og neste uke! Hipp hipp! Sist jeg søkte jobber fikk jeg jo søren ikke svar engang! *glad*
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Så bra! Da er du på veldig god vei! LYKKE TIL
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Å, så deilig da! Du er jo ettetrakta jo;) Flott følelse. Håper du får et par bra tilbud og snart kan jobbe litt da! Det er jo såå deilig å jobbe etter permisjonstiden (synes jeg hvertfall).
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Takk dere:) Det er en veldig god følelse. Jeg har utdannet meg i permisjon og var "utdannelsesløs" før det, så dette er jo veldig spennende. Nye bransjer, nye opplevelser! Jeg gleder meg sånn!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Det skjønner jeg godt! Det blir spennende da! Når får du vite mer om den du ble intervjuet for?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 I løpet av denne uken eller begynnelsen av neste! Og det er oppstart allerede neste uke eller uken etter, så ting går fort dersom det går bra!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Gjett om jeg er misunnelig a? he he. Neida, unner deh jobb altså. Ser nå at de lyser ut masse stillinger jeg er kvalifisert til og kunne tenke meg om jeg bare ikke hadde hatt termin 1.august. He he:) Typisk at jeg ser slikt da..
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Ja, er det ikke typisk? Her har finanskrisen herjet vilt med bransjen jeg skulle inn i, men det tar seg opp igjen, og jeg har i tillegg funnet en del annet spennende. Og gjett om jeg er glad jeg tok regnskap som tillegg! Da kaster jo folk jobber etter en omtrent:) 1 august ja, tiden går fort altså, det er jo "snart" det jo, synes liksom du ble gravid forrige uke jeg;) Hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Ja, nå er jeg jo bare 16+6 på vei da... er jo bare noen få små uker siden det:) Regnskap hørtes lurt ut. Kunne ønske jeg fikk tatt noe slikt praktisk også. Hmmm. Bare sånn strategisk for å få jobb da. he he.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Det er veldig praktisk med økonomisk utdannelse om dagen, heldigvis. Har jo egentlig base i markedsføring da, og det er ikke fullt så lukrativt om dagen... 16+6 er jo ikke ille det da er det jo snart UL:)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Ja, ul om to uker her nå Gruer og gleder meg på en gang. Jeg merker at jeg er så sinna på meg selv som ikke tenkte jobb/praktisk utdannelse med muligheter for jobb for 9 år siden... Nå er det liksom for seint å endre hele kursen på utdanningen min. Får jo uansett ikke mer enn ett år til med lån, så kan ikke ta noe skikkelig da. Å, så ung og "dum" jeg var:( Men klart, man tenker jo ikke alltid slik når man ikke vet hvordan jobbmarkedet er og den versjonen som formidles der man studerer er at "man kan brukes så mange steder". he he:) Og angrer jo ikke på fagene i seg selv da, mye bra kunnskap der. Bare så lei av dårlig råd og lite omsettelig utdannelse. Ok, nok klaging fra meg. Satser på at adm. og ledelsen jeg tar nå kan hjelpe litt hvertfall:) positiv positiv:)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Oi, spennende! Gleder meg til å få vite om det blir en vampyrgutt eller vampyrjente denne gangen;) Og du, regnskap kan du ta om du bare har ett år igjen. Jeg har tatt det her; www.imentefagskole.no Synes utdannelsen din virker spennende, men som vi jo har pratet om før, så er den jo litt lite anvennelig ja. På den annen side fyller den jo utdanningskravene til feks NAV da, som ikke sier noe om hvordan utdannelse man skal ha, så lenge den er av en viss varighet osv. (men NAV er vel neppe drømmejobben:p hihi) adm og ledelse er jo forresten knallfag da, skulle gjerne tatt det selv, men må nesten tjene litt penger igjen nå etter nesten 2 år med lånekassen som eneste inntektskilde. (ha tilbake penga skal de også, snikene:p hehe)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Ja, syns nesten jeg burde jobbe litt jeg også. Spesielt med alt studielånet som har hopet seg opp... Ja, vi får se seinere om jeg tar noe mer praktisk etterhvert. Nav hadde vært grei jobb det om jeg bare hadde fått en slik en.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Dette studielånet asså... *vokse vokse* Skulle ønske mine egne penger vokste like fort! Hihi.. Eller at lånene ble like fort borte som mine penger, det hadde vært enda bedre! Er det dårlig med NAV stillinger på dine side av fjorden asså? På denne siden er det veldig mange om dagen, de prøver å ta unna for finanskrisen tror jeg, men mange av stillingene er faktisk faste. Men det er jo ikke aktuelt akkurat nå uansett, nå skal du bli en adm. lede dame og få ny fin baby:)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Mange stillinger, men 200 søkere og sånn... da kommer jeg dårligst ut tror jeg. Jeg vet ikke helt om jeg skal bli adm.lededame da.... :S Men kanskje personaladm, hadde vært noe... Det rocker jeg jo bra i også (A, he he). Vi får se hvilke muligheter som byr seg neste år. Er jo så leeeenge til at...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå