micro Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 å da var det min tur å komme til termindagen. Litt kjedelig -. for nå kommer jeg vel til å vente ekstra mye å få ut denna ungen. Begynner å bli utolmodig allerede. Har jordmortime i morgen og overtidssamtale den 27, men får håpe han kommer før den tid da. Han vil jo komme som en overraskelse uansett.
kei80 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Håper han kommer snart!!!masse lykke til:)
LiLo-sine små søte! Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Har også termin idag;) Har vært til kontroll og er blitt strippet,sitter nå med skikkelige kynnere/rier,litt usikker her;-/ Og masse mensen smerter,håper at noe skjer snart!!! Du får ha masse lykke til du å
MissBenz Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har også termin i dag/i går og har kynnere/rier med menssmerter nederst i magen...hatt det siden i går kveld...
Krepsen :) Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Har også termin i dag, men lillegutt er en tålmodig sjel og har ikke tenkt seg ut med det første tror jeg. Skal på ny kontroll på mandag og sjekke modning, men har ikke mye tro på at det har skjedd så mye til da. Blir vel denne gangen som forrige gang, da gikk jeg 14 dager over og ble satt igang. Lykke til!! Håper vi alle snart får møte våre søte små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå