Gå til innhold

Jeg tar vinterferie :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til dere som er nye, kjempekoselig!

God dag til dere gamle (ta ordet gammel som dere vil, he he...)!

God bedring til alle med skuldervondt (aua i skulderen her også) og andre vondter!

Gratulerer til alle bursdagsmammaer!

Så flinke dere er til å skrive innlegg, alle sammen! Jeg bøyer meg dypt i husstøvet så nesa blir full av hybelkaniner. Har ikke rukket noe som helst de siste dagene, aller minst å dibbe. Det er hektisk kveldsprogram for tida, med FAU-arbeid, budsjettkrangling med kommunen og synging og øving til spillejobben over alle spillejobber i Narvik i mars :)

Det er veldig stille på jobb denne uka pga vinterferien. I går tok jeg derfor en sjefsbeslutning og bestilte togbilletter til Karosnuppa og meg. Vi skal dra på besøk til mormor og morfar på Sørlandet i morgen tidlig og bli der helt til søndag! Stas med togtur (familievogn og greier) og deilig å slippe å kjøre i snøvær og vinterferiekaos.

Søsteren min har bygd nytt hus og nettopp flyttet inn. Det skal bli moro å se hvordan de har fått det. Og selveste rosinen i pølsa er at Karokusina fyller 9 år i morra, så vi får med oss et bursdagsselskap attpåtil! Det passer bra for oss to Karosnuppene som liker fest og moro :)

Ønsker dere en fortsatt fin uke og en HERLIG og solfylt helg!!

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig å se deg! Kos dere på Sørlandsferie, og overlat hybelkaninene til Karopappa!

Apropos kaniner - vi har tre kaninunger til salgs, ca fem-seks uker gamle..... Kom og kjøp!!!

Skrevet

Ha en suuuuper ferie!!

Du kan sende hybelkaninene hit om du vil.har et stort fint bur på føtter som ikke er i bruk ;o) Så kan di kose seg med mine hubelkaniner =))

Reven,hadde jeg vært i nærheita hadde jeg fort kjøpt en ja.Overnevnte bur blir ødelagt uten å være brukt nesten.Vinterisolert og greier.

sukkh

Skrevet

Høres ut som en glimrende plan, ferie og besøk og bursdagsfeiring:))

Ha en kjempefin tur!! Og velkommen "hjem"igjen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...