Karomamma Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Velkommen til dere som er nye, kjempekoselig! God dag til dere gamle (ta ordet gammel som dere vil, he he...)! God bedring til alle med skuldervondt (aua i skulderen her også) og andre vondter! Gratulerer til alle bursdagsmammaer! Så flinke dere er til å skrive innlegg, alle sammen! Jeg bøyer meg dypt i husstøvet så nesa blir full av hybelkaniner. Har ikke rukket noe som helst de siste dagene, aller minst å dibbe. Det er hektisk kveldsprogram for tida, med FAU-arbeid, budsjettkrangling med kommunen og synging og øving til spillejobben over alle spillejobber i Narvik i mars Det er veldig stille på jobb denne uka pga vinterferien. I går tok jeg derfor en sjefsbeslutning og bestilte togbilletter til Karosnuppa og meg. Vi skal dra på besøk til mormor og morfar på Sørlandet i morgen tidlig og bli der helt til søndag! Stas med togtur (familievogn og greier) og deilig å slippe å kjøre i snøvær og vinterferiekaos. Søsteren min har bygd nytt hus og nettopp flyttet inn. Det skal bli moro å se hvordan de har fått det. Og selveste rosinen i pølsa er at Karokusina fyller 9 år i morra, så vi får med oss et bursdagsselskap attpåtil! Det passer bra for oss to Karosnuppene som liker fest og moro Ønsker dere en fortsatt fin uke og en HERLIG og solfylt helg!! Klem fra meg
Reveenka Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Så artig å se deg! Kos dere på Sørlandsferie, og overlat hybelkaninene til Karopappa! Apropos kaniner - vi har tre kaninunger til salgs, ca fem-seks uker gamle..... Kom og kjøp!!!
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Ha en suuuuper ferie!! Du kan sende hybelkaninene hit om du vil.har et stort fint bur på føtter som ikke er i bruk ;o) Så kan di kose seg med mine hubelkaniner =)) Reven,hadde jeg vært i nærheita hadde jeg fort kjøpt en ja.Overnevnte bur blir ødelagt uten å være brukt nesten.Vinterisolert og greier. sukkh
Superlis Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Høres ut som en glimrende plan, ferie og besøk og bursdagsfeiring:)) Ha en kjempefin tur!! Og velkommen "hjem"igjen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå