ღMaiBaby10ღ Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er veldig i tvil her nå.. Fikk en fin "Gravid" på CB digital på mandag. Men i går ettermiddag og i dag tidlig viser samme test "Ikke gravid". Var hos legen, og ble ikke så mye klokere. Hun sier først at den er negativ, og så kommer hun etterpå og sier at "Nei, den var visst svaakt positiv". Så nå sitter jeg her og er ganske så usikker. Er jeg gravid eller har jeg hatt en kjemisk graviditet? Om det stemmer at jeg er gravid, så er jeg bare 4 uker på vei, så det kan jo hende at grunnen til ulike testresultat er fordi jeg er så kort på vei. Ingen antydning til blødninger i alle fall. Noen som har opplevd en kjemisk graviditet? Forløp det seg slik, eller begynte dere å blø med en gang?
Tweak Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde en kjemisk i fjor vår... Jeg tok en test på morgenen ved ikm, som var negativ. Men da jeg kom hjem fra jobb tok jeg en ny titt og da kunne jeg skimte en strek. Dermed måtte jeg bare ta en test selv om det var ettermiddag, og på den kunne vi se en svak blå strek. Samboeren min var ikke helt overbevist, så vi ble enige om at jeg skulle ta en ny test neste morgen. Den var selvfølgelig negativ... Jeg hadde masse symptomer, som for eksempel skikkelig ømme pupper! Men to dager senere begynte jeg å spotte og tredje dagen blødde jeg...
Blåbærmuffins Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har hatt det tre ganger. De to første gangene fikk jeg mensen når jeg skulle og hadde ikke hatt noen mistanke hvis det ikke hadde vært for positive tester før ikm. Den siste gangen gikk jeg tre-fire dager over tiden mens testene ble svakere og svakere. Hadde veldige magesmerter og blødde mye kraftigere enn normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå