Gå til innhold

Hjertebank + høy puls, flere som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen etterpå da jeg syns det er veldig ubehagelig, og jeg blir redd som jo gjør det verre. I nov mistet jeg i sa når jeg var like langt på vei som nå, så mulig at jeg engster meg veldig og at d er det som gjør det. uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dette kan berolige deg, jeg har jo slitt med lave hcg-verdier, og redsel rundt dette. Noen ganger når jeg tenker veldig på det begynner hjertet mitt å banke, det DUNDRER i brystet liksom, jeg kjenner det uten å måtte føle på hjertet, pulsen tar helt av og jeg blir redd. Snakket med lege om dette igår, og det var heeelt normalt, altså i samsvar med redsel da. Som du sier så engster du deg, og i det du da tenker: OI ENN OM DET GÅR GALT, begynner hjertet sant ? Slik er det hos meg, og jeg har fått beskjed om at dette er heeelt normalt, at jeg da må gjøre noe som roer meg, ikke moro å ha det sånn. Det kalles rett og slett angstsymptomer.

Skrevet

Ja det er nok sant det du sier. Og når jeg blir redd så blir jeg liksom redd for å bli redd he he for vil ikke ha høy puls. Men hva kan jeg gjøre? Klarer liksom ikke å finne noe som roer meg ned. Merker det på jobben også, og der kan det være ganske stressende til tider noe som også sikkert hjelper litt på pulsen.

Skrevet

Jeg har også hatt hjertebank og høy puls i over 2 mnd nå. Og det går ikke over. Er veeeeldig slitsomt. I tillegg har jeg ujevn hjerterytme..dvs hjertet hopper over slag veldig ofte. er litt bekymra, men har nevnt det til legen(på fertilitetsseksjonen) tidligere, og de har tatt blodprøver og lyttet til hjertet. Men på mandag skal jeg til fastlegen min, og da skal jeg kreve å få undersøkt det. er jo veldig slitsomt...får ikke til å slappe av på sofaen..og tar litt tid før jeg sovner pga at jeg kjenner på hvert hjerteslag. Klarer kun å gjøre det aller nødvendigste(går på jobb). Ellers er det sofaen resten av dagen. Slitsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...