Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg spiser f.eks mye gulrot og kålrot som snaks for det er det lite kcal i. Noen andre gode tips?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Må dytte litt jeg Vil så gjerne ha gode tips!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hjemmelaget salat til lunsj. Da vet jeg nøyaktig hva som er i den og kan styre unna de fete dressingene som er med kjøpesalat.
Ranveig R Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Eg er alt for glad i alt eg pleier å ete til vanleg til å kutte ut noko, så når eg vil ned i vekt trener eg heller meir... Gulrøtter er uansett kjempedigg som snacks, det same er cherrytomatar. Viss du er glad i chips kan du prøve dei små posene med Snack-a-jacks, dei er ikkje så mykje kalorier i.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Har prøvd å spise disse sncak-a-jack posene, men liker de ikke noe særlig! Grunnen til at jeg gjerne vil ha tips til hva jeg kan spise som har lite kcal i seg er at jeg ikke får trent pga diverse ting! Ellers er jo trenging den absolutt mest effektive metoden! Flere tips taes i mot med takk!
FrøkenSprøken Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Bytter ut det meste av brødet med knekkebrød, og dropper smør og majones. Spiser mørk sjokolade 86% når jeg vil ha noe søtt. Er litt bittert i starten, men du venner deg til smaken. Treåringen her elsker den:) Drikker mye vann, og aldri brus, mye grønsaker til maten, og spiser ikke etter klokken 8. (Dette er alt jeg burde ha gjort, og som jeg i perioder er flink til. Nå for tiden vil jeg ned i vekt, men spiser både vafler, rømme, brød, smør og godteri. Drakk brus her om dagen også... *huff*)
Monajenten Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Kylling Kjøttdeig Biff Koteletter Ost Rømme Cottage Cheese Salat Skinke Egg Grønnsaker Fløtesaus Majones
hellohello:-o Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Gå på vektklubben.no. Masse tips å få. Gratis å melde seg inn.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 jeg spiser det jeg sier til vanlig , men oftere og små porsjoner for å få opp forbrenningen. spiser også grapefukt. som skal hjelpe på forbrenningen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 liten skriveleif der.. men du skjønner vel hva jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå