Gå til innhold

Hva spiser dere når dere vil ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser f.eks mye gulrot og kålrot som snaks for det er det lite kcal i. Noen andre gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget salat til lunsj. Da vet jeg nøyaktig hva som er i den og kan styre unna de fete dressingene som er med kjøpesalat.

Skrevet

Eg er alt for glad i alt eg pleier å ete til vanleg til å kutte ut noko, så når eg vil ned i vekt trener eg heller meir...

Gulrøtter er uansett kjempedigg som snacks, det same er cherrytomatar. Viss du er glad i chips kan du prøve dei små posene med Snack-a-jacks, dei er ikkje så mykje kalorier i.

Skrevet

Har prøvd å spise disse sncak-a-jack posene, men liker de ikke noe særlig! :)

Grunnen til at jeg gjerne vil ha tips til hva jeg kan spise som har lite kcal i seg er at jeg ikke får trent pga diverse ting!;) Ellers er jo trenging den absolutt mest effektive metoden!

Flere tips taes i mot med takk!

Skrevet

Bytter ut det meste av brødet med knekkebrød, og dropper smør og majones.

Spiser mørk sjokolade 86% når jeg vil ha noe søtt. Er litt bittert i starten, men du venner deg til smaken. Treåringen her elsker den:)

Drikker mye vann, og aldri brus, mye grønsaker til maten, og spiser ikke etter klokken 8.

(Dette er alt jeg burde ha gjort, og som jeg i perioder er flink til. Nå for tiden vil jeg ned i vekt, men spiser både vafler, rømme, brød, smør og godteri. Drakk brus her om dagen også... *huff*)

Skrevet

Kylling

Kjøttdeig

Biff

Koteletter

Ost

Rømme

Cottage Cheese

Salat

Skinke

Egg

Grønnsaker

Fløtesaus

Majones

Skrevet

Gå på vektklubben.no. Masse tips å få. Gratis å melde seg inn.

Skrevet

jeg spiser det jeg sier til vanlig , men oftere og små porsjoner for å få opp forbrenningen. spiser også grapefukt. som skal hjelpe på forbrenningen.

Skrevet

liten skriveleif der.. men du skjønner vel hva jeg mente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...