HTC Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Inspirert av innlegget om dagkrem til de rundt 25år. Vi som er rundt 40 trenger kanskje noe andre typer kremer? Jeg kan ingenting om hudpleie og trenger gjerne tips. Huden min er fet i Tsonen, får lett kviser på begge sider av haken (hormonelle). Litt tørr mellom øynene og i kinna og siden av nesen. Begynnende rynker ved øynene og tydeligere "sinna" rynke rett over nesa mellom øynene. Huden har blitt litt mindre elastisk generelt i hele ansiktet. Mine produkter er: Vaseline intensive care; Mild facial cleansing mousse (denne vasker jeg meg med morgen og kveld) Aberela (resept) krem på kvisene (da kan jeg bli rødskjollede, men den er ganske effektiv mot kvisene) Lancome dagkrem for alle hudtyper Innimellom bruker jeg Dove sin selvbruner, men jeg får veldig fort kviseutbrudd av den (mulig det er fordi jeg bruker den som er til kroppen i ansiktet..?) Noen som har bedre tips for meg? Hva med sminke? Bruker nå I.d, men den dekker ikke godt nok over rødheten ved kviseansamlingene på haka, men jeg får helt panikk med tanke på å bruke noe helt dekkende. Jeg vil helst det ser så naturlig ut som mulig, men at det blir pent jevnt.
nicknavn Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei. Prøver meg på å svare selv om jeg ikke er 40+, men nærmer meg. Jeg bruker Biotherm aqvasourse (ikke sikkert det skrives slik) non stop dagkrem, det er en lett gel for normal hud, vet også at de har den for blandingshud. Har prøvd utallige kremer, men får lett kviser og hvite prikker (overproduksjon av talg) av andre dagkremer, så dette er den jeg går for alltid. Av reneseprodukter bruker jeg nå simple renseservietter, kjøpt på dagligvaren, har kommet frem til at den passer best for min hud, også det på grunn av kviseutbrudd og hvite prikker. Foundation har jeg aldri brukt, hadde selv et innlegg om det for noen dager siden, der jeg spurte om anbefalinger på det, og fikk en del svar på ID sine produkter, men har ikke fått kommet meg til forhandler for det enda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå