Gå til innhold

Dere som har tatt silikon! Noen spørsmål! ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tok dere det og måtte man ha henvisning av lege dit? Er det veldig vondt etterpå? Hvor mye kosta det?

Etter to barn ser jeg virkelig at her må noe gjøres.. Lavere selvtillit har jeg vel aldri hatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coluseum klinikken. Ringte ned og fikk time. Så nei, ingen henvisning, det trenger du bare om du skal forsøke å få det betalt av trygden, bare VELDIG spesielle tilfeller.Vondt i et par dager, men ikke sånn veldig, kunne ha sønnen min alene, hjelpe ham med påkledning osv. Men det er visst veldig individuelt, en vennine av meg var sengeligende i over en uke pga store smerter! Men har du liten en som trenger bæring, så tror jeg det blir vannsklig...?

Betalte 32000 kroner, vel verdt det :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har to barn på 23mndr og 3mndr.. Mamma har satt seg villig til å hjelpe meg den første tida etterpå. Er det noen bestemt tid man ikke skal bære?

Skrevet

Var ikke en problemstilling for meg, da sønnen min var 3, men vil tro den første uken ihvertfall, så ikke stingene går opp.

Men det vil de gi god info om der du legger inn silikonen. Ordner seg sikkert om mammaen din hjelper til litt :)

Skrevet

Ok! Tusen takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...