Gå til innhold

Da fikk jeg blått kryss... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER SÅÅÅÅ GLAD!!!!!!

Sitter her og smiler fra øre til øre. Gledestårer når jeg så krysset...

Men kan liksom ikke forstå d.. At jeg JEG skal få den store gleden av å få mitt største ønske oppfyllt... Og bli gravid... Har ønsket meg så sårt dette i mange år.. men pga div ting, så har det da ikke latt seg gjøre å bli prøver..

Og nå ble det et blått kryss, og jeg gleder meg sinnsykt til å fortelle min kjære dette... Han er selvfølgelig bortreist.... men telefon får funke det ogsååå!!!

lille spiren satt på andre pp etter pilleslutt...

Kaster Mye babystøv til dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg suger til meg det beste jeg kan av babystøvet ditt:)

og ønsker deg masse lykke til videre:)

gratulere så masse, helig gris:):)

klem

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye,da er du velkommen over til oss på 1.trimester og kanskje oktoberklubben ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Fikk også positiv test i dag, og er så glad så glad:-)

Har hjemmekontor også i dag så i morges så kom jeg ned med snuppa på snart 2 år på armen, med seg hadde hun testen og ga den til pappa hehe

Sender ut masse babystøv jeg også *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Takk:) og gratulerer til deg også Samsyn, Camilla og lille frø !!!

Blir akkurat så jeg får være ,med i oktorber klubben.. men det holder.. :)

30.10.09, så er 4+1 på vei... hihi...

Mine symptomer:

sviing i underlivet i helga, kjentest nesten som uvi symptomer, bare at jeg hadde litt sviing uten å tisse..

ellers fikk jeg mensmurringer på mandag, og var da sikker på at løpet var kjørt.... samme i går, og litt i dag..

Hadde litt tunghetsfølelse av brystene mine, ikke ømme.

Ellers ingen symptomer... Joooo. et stort Blått kryss... hihi

Skrevet

Gratulerer!! kjempe bra:)

Håper jeg kommer etter!! 15dpo idag og tempen stiger:)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse!=)

Jenta mi satt også på 2 pp etter pilleslutt så det gikk fort. Nå derimot går vi inn i 3pp. Husker vi fikk positiv el-test samtidig!=) Men det ville ikke bli til meg gitt!:-(

Håper bare alle gode ting er tre! På jenta mi brukte jeg ikke el-test, hun bare satt med en gang.

Når hadde dere sex da om jeg får spørre om det?=)

Jeg hadde positiv el test lørdagskveld og søndagsmorgen. Negativ igjen på søndags ettermiddag. Hadde sex fredag, lørdag og søndag.

Skrevet

takk folkens, håper på mange nye babyspirer til dere fremmover!!!!!

*Herlige jenta mi + 2pp*

Takk for gratulasjonen.. jeg er bare så lykkelig.. Er første gangen for oss begge dette.. så er litt uvirkelig egentlig... hihi

Får satse på at alle gode ting er 3 for deg da:) ***** babystøv til deg:)

jeg testet positivt lør og søndag, (ca 16-17 tiden begge gangene) og reiste på jobb mandag, testet så negativt tirsdag. så vet ikke om el var søn el man..

Vi hadde sex lørdags morgen, sex søndags morgen og kveld, så sex tirsdags kveld.. drakk rødvin på lørdagskvelden:)

og det klaffa:)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke lykke til! Takk for støv :-)

Skrevet

Gratulerer så masse babybell!!!!:D Så moro at det klaffa så fort for dere:o) Jeg er tilbake som prøver, så takker for babystøv:))))) Lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...