Gå til innhold

Noen som har erfaringer med barnehager i Halden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte i hovedsak på Skogkanten barnehage...naturbarnehage..men kjenner så lite til barnehager i halden da vi bare har bodd her siden november!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme, vi tenkte å flytte dit 1.august. Har søkt på skole der, hvordan var det for dere å flytte dit? Vi bor nå på Jessheim, flyttet dere langt fra? Trives dere?

Skrevet

Søknadsfristen til barnehagene er hvertfall 15 mars...vi har fått tilbud nå til han yngste vår i denne barnehagen, derfor jeg lurer..for er vist ikke så lett å få barnehageplass midt i året her!!

Vi trives veldig godt..nå har ikke jeg vært ute i jobb å sånt enda..fordi vi venter nr 4 nå hvert øyeblikk, men folk her er veldig trivelig, hvertfall her vi bor på Brødløs..Sønnen min går på Hjortsberg skole..

Vi flyttet helt fra FInnmark så det var langt ja...

Skrevet

Oj DET var langt ja. Jeg må evt gamble og si opp her innen 1.mai, + bhg en mnd seinere. Satse på at jeg får skoleplass i Halden, har søkt på revisjon.

Leier dere? Har du 2 barn i bhg? Så på hjemmesiden til "skogkanten" den så jo helt perfekt ut den da.

Jeg aner ikke hvor i Halden vi kommer til å bo, har lyst til å bo ikke så langt unna høgskolen og få plass i en barnehage nærme. Vi må ha 2 plasser vi da, minsten fyller 3år i november og eldste har nettop blitt 5år.

Skrevet

Vi har kjøpt..og vi skal ha hele 3 barn i barnehagen...altså ei på 3 en på 2 og lillegutt på 10 mnd..(når han blir det)

Ja..barnehagen ser helt topp ut den....

Vet ikke hvem barnehager som er i nærheten av høgskolen..men det er jo i Remmen området..så det er jo bare å se litt på kart å sånt..eller ringe kommunen rett og slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...