*SmurfeMamma* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 hei:) du har kanskje lest at jeg var på UL igjen på mandag?? ialefall så var det helt tomt der...:(....:) trist, men er jo glad for at kroppen har ordnet opp selv da.... hun var utrolig koslelig hun damen som jeg var oss:) Linn Røyneland het hun... hun sa jeg skulle hendvende meg til henne så fort jeg fikk posetiv test, da skulle hun ta blodprøver av meg samme dag, eller dagen etter, fo måle hcg i blodet og et annet hormon man bare kunne måle rundt de dagene man testet posetivt, det skulle vist være over 30 og da kunne hun garantere at det gikk bra, men var dette under 10 kunne hun nesten garantere det motsatte..... hun ville også følge nøye opp med ULer utover i svangerskapet:) og jeg kunne gå til alle kontroller hos henne:):) så nå er jeg bare kjempe glad tross det vonde som har skjedd... hun anbefalte oss og prøve igjen med en gang hun da, siden kroppen hadde "ryddet opp" så fint allerede...;)så jeg tror vi prøver denne mnd, men tar opphold neste pp.... blir jeg gravid nå får jeg termin ca 22. november.... så får jeg satse på å ikke gå overtid....tihi;) hun mente det ville gå fort nå som kroppen er klar... men jeg blør enda da... æsj.... hvordan går det med deg? blør du enda?? klem
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei hei.. skravler gjerne litt jeg=) Det var synd det ikke gikk rette veien denne gangen for deg.. Er aldri noe hyggelig og lese om sånne ting.. Men samtidig har du jo en sønn fra før og ble fort gravid og fått masse pos. svar fra lege.. Så du er jo på mange måter heldig også!!! Jeg trur man blir sterkere av sånne hendelser og man får en reality sjekk som man kanskje trenger av og til.. Da lærer man seg og sette mer pris på trur jeg... Jeg blør enda jeg.. De pillene som skulle stoppe det hele funket ikke mer enn at det var noen dager med spotting.. Så her sitter jeg like lei og nøden.. hehe.. Jeg venter på tlf fra gyn. på ahus i dag for og prate med henne om hva jeg gjør... Har jo ikke time før 25 Mai, og det er lenge nok til at jg kommer til og bli sinnsyk i mellomtiden... Men hun har enda ikke ringt, lurer på om jeg skal ringe, men er redd for og mase.. Hva ville du gjort? Dama er bare på Ahus på Onsdager vøtt... Ellers sitter jeg her og skal begynne på en oppgave.. Har 3 oppgaver som skal leveres andre mars, så har virkelig nok og gjøre!!!!!! grrr sliter med og komme i gang.. hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 jeg hadde ringt og maset jeg... eneste måten og bli tatt på alvor her i sykhus norge..... jeg ringte jo rundt overalt for å få time til UL, maset flere steder... så bare ring, si du begynner å bli veldig bekymret siden du har blødd i så mange uker... er jo ikke vanlig det. men jeg tror kanskje de der pillene du går på kan ha mye av skylden jeg.... du burde slutte på de med en gang!!!! jeg blødde i over en mnd da jeg begynte på ppiller... det er jo hormon piller alt sammen, og det kan forstyrre slimhinner og få oss til å blø..... hadde eg vært deg hadde jeg slutte på de tablettene i dag.... da kanskje vi kan følge hverandre og bli medlem av november klubben begge to... jeg føler nemlig veldig nær graviditet på deg;) kjedelig med oppgaver, er veldig glad jeg er ferdig på skolen asså.... hva studerer du da? jeg er lære på voksen opplæringe jeg, trives kjempe godt:) klem
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 ok, da skal jeg ringe og mase.. hehe... Jeg regner med at jeg får beskjed om og slutte ja.. har litt den følsen selv.. Hvorfor jeg begynnte var flere grunner.. sist jeg gikk på dem forsvant mensen tvert og ble borte! og jeg går på noen piller som krever prevansjon.. så slutter jeg på mini pilla må jeg slutte på de andre... De er ikke livsnødvendige de andre pillene, men hadde vært greit og gå på dem en stund til.. Kondomer gidder jeg ikke.. hehe Får se hva som skjer fremover... Er spent selv.. Litt skummelt og bli gravid nå også, siden jeg skal begynne og søke jobber fremover.. Jeg har noen mnd igjen av bacholor grad i speisalpedagoikk.. blir spennende.. Søkte på min første jobb i går som støttepedagog i en barnehage.. får den sikkert ikke, men da er i hvertfall søkingen i gang... Det er litt viktig... Nå sitter jeg og prøver og finne en problemstilling om migrasjons relaterte lærevansker.. Kommer nok til og ende på et eller annet om morsmåls opplæring tenker jeg.. Nå skal jeg ringe... klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 ja spennende emne det:) spendt på hva de sier når du har ringt:) du får slutte på alle piller nå da, så blir det nok baby i stede:) og blødningene forsvinner for iallefall 1 år fremover:)
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 heihei.. da har jeg ringt.. Hun hadde mye og gjøre, men resepsjons dama tok tlf nr mitt og sa hun skulle si fra at jeg hadde ringt, så forhåpentligvis ringer hun i løpet av dagen... håper det... Jeg har ikke tatt pilla i dag enda, venter til jeg har pratet med henne.. hehe Jeg vet hun driver privat praksis også, så om jeg ikke klarer og grine meg til no tidligere time så kanskje jeg skal prøve og komme til henne privat.. får nå se hva hun sier.. kanskje hun foreslår det selv.. Men siden jeg har en utredning på meg fra jeg var 15 og vet det er no "galt" kan det jo hende at jeg får en litt tidliger time.. Ha, jeg er sååå sikker på at selv om jeg blir gravid nå så kommer jeg til og blø, men da er det verdt det.. Jeg er sikkert et av de få menneskene som kan bli gravid på nytt i løpet av svangerskapet og som får to barn, ikke tvillinger med søsken.. hadde tatt seg ut... ha
*SmurfeMamma* Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 har du vært på utredning siden du var 15 å?? jøss, da håper jeg inderlig de finner ut noe snart.... jeg tror du blir gravid snart jeg da:) men tror nok ikke du får to stk som ikke er tvillinger.. hehe;) blir spennende nå da, og se hva hun sier når hun ringer:) føler du får time om ikke så lenge jeg... iallefall innen 3 uker.. bra du ikke har tatt den pilla i dag:) nei nå får jeg til å vakse og rydde lirr her, før jeg henter lille gutt i bhg.. i morgen skal vi på harrytur til sverige, så jeg skal bake noen oste horn vi kan ha med oss også, så jeg får vist komme i gang her... vi snakkes igjen! vi får holde tråden oppe, så vi kan fortsette skravlingen senere:) klem og lykke til:)
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Ikke siden jeg var 15, men da jeg var 15.. Nettopp pga lange blødninger.. Ble satt på pilla alt som 15 for ikke å bruke opp eggene.. hehe, nei jeg satser på at det kun kommer en om gangen jeg.. Jeg er av dem som hadde blitt liveredd om det var flere enn 1 inni der.. hehe... 1 om gangen takk!!!!! Ja håper du har rett da.. hehe... innen tre uker hadde vært herlig!!!!! håper hun ringer snart.. er spent.. Burde skrive en liste over tingene jeg lurer på, så jeg ikke glemmer noe... Blir sikkert belastet for tlf konultajson.. men det er det event. verdt om jeg får noen svar!!!! Harry tur hørtes kjempe kos ut.. gleder meg sånn til og få en familie og gjøre familie ting.. hehe.. Bake og turer og ski og aking... sukk.. i love kids.. hehe Flink du som vakser.. burde det jeg også. men sitter her med møkka oppgaven, har kommet godt i gang nå da i det minste=) skal ut og lufte vovven snart også tenker jeg.. så handle litt.. jupp.. kos deg videre i dag, så skal jeg oppdatere tråden vår så fort jeg får høre noe=) klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 trur du jeg fikk no tlf?? nope... så typisk... Tenkte jeg skulle ringe legen min i morgen og høre hva han mener om saken... Så dritt at hun ikke ringte, hun er jo bare der hver Onsdag, så en uke til neste gang jeg har muligheten til og få tak i henne=( jeje.. gikk deg greit med vasking og baking? alt klart for sweeden tur;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå